هافبک برزیلی گسترش فولاد گفت: الان بازی بعدی مقابل پدیده برایمان حیثیتی است و حکم فینال را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، گسترش فولاد برخلاف اینکه در نقل و انتقالات نیروهای خوبی جذب کرد در لیگ نتوانسته نتیجه لازم را بگیرد. در مورد شرایط گسترش فولاد خبرنگار ورزشی فارس با باتیستا بازیکن برزیلی گسترش صحبت کرده که در زیر می خوانید:

فارس: از شرایط گسترش چه خبر؛ چرا تیم نتوانسته امسال نتیجه بگیرد؟

نمی‌دانم واقعا. در همه ۷ بازی خوب بودیم اما نمی‌دانم چرا نتیجه لازم به دست نمی‌آید. اما مطمئنم یک بازی را ببریم روند بردهایمان آغاز می‌شود. شرایط تیمی امسال‌مان خیلی خوب است اما اینکه نتیجه نمی‌گیریم دلیلش را نمی‌دانم.

فارس: تیم‌تان در حالی در رده آخر جدول است که امسال بازیکنان خوب زیادی را با هزینه بالایی جذب کرده است.

درست است. بازیکنان خوبی از جمله آنهایی که اشاره کردید به همراه بابک حاتمی، ابراهیم‌زاده و ... را جذب کردیم و بازیکنان خوبی مثل شجاعیان را داریم. اما فوتبال همین است. بازیکن در تمرینات شرایط خوبی دارد اما در زمین به دلایل مختلف نمی‌تواند شرایط تمرین را داشته باشد و عملکردش ضعیف است. باز هم می‌گویم شرایط تیمی خوب است اما در زمین و هنگام مسابقات شرایط خوبی نداریم و این مشکل اصلی تیم است. الان استقلال هم تا پایان هفته ششم شرایطی مثل گسترش داشت و از ۶ بازی هیچ بردی نداشت و پس از ۷ بازی تازه اولین بردش را به دست آورد. آنها هم شرایط تیمی خوب و بازیکنان خوبی دارند اما در روز بازی‌ها نمی‌توانند خود واقعی‌شان را نشان دهند.

فارس: پس مطمئنی با یک برد، روند پیروزی‌هایتان آغاز می‌شود؟

مطمئن باشید این اتفاق بعد از یک پیروزی می‌افتد و همه بدشانسی‌ها و شرایط بد تمام می‌شود. الان بازی بعدی مقابل پدیده حیثیتی است و برایمان حکم فینال را دارد.

فارس: بازیکنان در عدم نتیجه لازم چقدر مقصر هستند؛ اصلا فکر می‌کردی اول فصل گسترش اینطور نتیجه بگیرد؟

نمی‌دانم چرا در ۷ بازی این اتفاقات برای گسترش رخ داده و هنوز نبرده‌ایم. ما در تمرینات عالی هستیم اما در بازی‌ها این شرایط تکرار نمی‌شود.

فارس: شنیده می‌شود با وجود حمایت گسترش از کمالوند، شاید این مربی از این تیم برکنار شود. در این خصوص چه صحبتی داری؟

کمالوند مربی خوبی است و مشکل فنی ندارد. اینکه ما در تمرین خوب هستیم و در زمین مسابقه بد، مشکل کادرفنی نیست، ضمن اینکه همه اعضای تیم از این شرایط و کسب این نتایج ناراحت هستند. از خود من تا سایر بازیکنان و کادرفنی و مدیران. در خصوص احتمال برکناری هم در وظیفه من نیست که در خصوص این موارد صحبت کنم. وظیفه من به عنوان یک بازیکن فقط تمرین و بازی کردن است و این مسائل به مدیران باشگاه مربوط می‌شود.

فارس: چند سال است تبریز هستی؟

امسال سومین سال حضورم در تبریز را سپری می‌کنم. روزی که به تبریز آمدم واقعا از این شهر خوشم آمد و دیگر در تبریز ماندگار شدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.