رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال اکنون بر روی ریل برد و موفقیت قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهاب جهانیان در گفتگو با سایت باشگاه استقلال، گفت: هر گونه تنش، تخریب و حاشیه سازی، عواقب ناگواری را برای تیم به دنبال دارد و از همه کسانی که خود را دلسوز استقلال می دانند انتظار می رود مولد آرامش برای تیم باشند تا روند موفقیت استقلال ادامه و استمرار یابد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه ضمن تشکر از افرادی که دلسوز واقعی استقلال هستند، از آنان خواست با حمایت و یا سکوت خود در شرایط فعلی آرامش را به استقلال تزریق نمایند.

جهانیان با استقبال از انتقادهای سازنده ای که توسط افراد کارشناس و خبره مطرح می شود، گفت: ما از انتقادات منصفانه و سازنده همواره استفاده کرده ایم و از منتقدین منصف نیز بسیار سپاسگزاریم اما خواهش می کنم به جای انتقاد در فضاهای مجازی، انتقادات به صورت دوستانه و دلسوزانه در فضای حقیقی و به صورت رو در رو مطرح شود زیرا در اینصورت ضمن حفظ آرامش افکار عمومی، بهره وری از انتقادهای مفید نیز دو چندان خواهد شد. بنابراین از همه عزیزان انتظار می رود به خاطر استقلال و دل هواداران با سکوت خود وفاداری و منش استقلال دوستی خود را به نمایش بگذارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.