وزیر ورزش در دو اظهار نظری که اخیرا داشته راه آینده را نشان داده و بعید به نظر می رسد او وزیر ورزش در دوره آینده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی در دو اظهار نظر به نظر می‌رسد کار خودش را در وزارت ورزش تمام کرد. اول اینکه وی در مورد ادامه کار با دولت گفت:« اگر پیشنهاد هم بشود قبول نمی کنم و از وزارت ورزش می روم چرا که بودجه کافی برای من محقق نشده است».

دوم اینکه منتخب خودش را که برای کم کردن هزینه ها به استقلال آورده بود و البته حالا از منتخب خودش – بهرام افشارزاده- هم انتقاد می کند که هزینه زیاد داشته و تعهدات زیادی بر جا گذاشته است.

گودرزی در مورد پرسپولیس و طاهری هم البته درست می گوید که کمتر هزینه کرده اما به سیاسی و سی میلیاردی که طبق مصاحبه خادم در پرسپولیس هزینه کرد و نهایتا کارش به نشست با منافقان کشید اشاره ای ندارد.

نکته اصلی اما اینجاست که در مورد استقلال امیر رضا خادم که معاون وزیر بود بارها در مورد هزینه کرد فتح الله زاده حرف زد و از این ماجرا انتقاد کرد. آن روزها البته استقلال در چهار جام شرکت می کرد، در آسیا بین چهار تیم برتر بود و مدعی قهرمانی داخل و به لیگ قهرمانان ۲۰۱۴ هم صعود کرده بود و قهرمان لیگ برتر شده بود. طبق ادعای فتح الله زاده که بعدها تکذیب هم نشد استقلال آن روزها با ۲۴ میلیارد بسته شده بود و هفت ملی پوش هم داشت اما حالا آقای گودرزی حرف از ۲۸ میلیارد می زنند که افشارزاده هزینه کرد «البته خود افشارزاده در مصاحبه ای بودجه را ۳۵ میلیارد اعلام کرد» و حالا استقلال حتی یک بازیکن هم در تیم ملی فیکس ندارد، حتی خود گودرزی هم اعلام کرده بود که «افشارزاده از فتح الله زاده بهتر است».

با این وجود حتی اگر ۲۸ میلیارد گودرزی هم درست باشد باید پرسید نتیجه همه آن تغییرات و انتقادها چه بود؟ اینکه امروز شما از منتخب خودتان هم گلایه کنید و به هزینه‌های بیشتر اشاره کنید آن هم برای استقلالی که سه سال است نه به آسیا رفته، نه قهرمان شده، نه دربی را برده است چه سودی دارد و آیا این اعتراف به شکست در استقلال است؟

هزینه بیشتر و مقام کمتر ماحصل کوشش گودرزی بود برای اصلاح امور در باشگاه ها به ویژه در استقلال.

انتقاد از منتخب های خود چند سالی است که در ورزش باب شده و خود افشارزاده هم از معاونینش مثلا در مورد گم شدن پول ریوالدو یا قهر کرار گلایه می کرد در حالی که اگر معاونان اشتباه کرده اند منتخب مدیر عامل بوده اند و عملا این انتقادها از غیر نیست و از خود مدیر است اما گودرزی هم حالا همان مسیر را می رود در حالی که شعار های اولیه وزیر ورزش در بابا تصحیح همین امور بود.

استقلال هنوز هم سامان نگرفته است، کافی است مصاحبه افتخاری را رصد کنیم، او از اختلاف های بین اعضای هیات مدیره پرده برداری می کند و تعهدهای مالی که از زمان افشارزاده باقی مانده است.

در واقع همچنان مشکلات استقلال هر روز بزرگتر می‌شوند و اقدام هایی که انجام شده هرگز به سمت درستی هدایت نشدند. گودرزی همچنان در باتلاق استقلال است و شاید اگر امروز به روز اول وزارت خود بر می گشت، تصمیم های دیگری می گرفت هر چند دیگر نمی توان به عقب برگشت و به نظر هم نمی رسد که گودرزی وزیر ورزش آینده در دولت بعد باشد لااقل خودش که اینگونه اعلام کرده و دلیلش هم این بوده است: «قطعا اگر برای دور دوم پیشنهاد کنند، نخواهم ماند. یک مدیر باید با دست باز با توانمندی‌های مالی باید کار کند. بنده از آذرماه سال گذشته یعنی ۹ ماه، یک ریال بابت پروژه‌های عمرانی خودم دریافت نکرده‌ام. خب یک مدیر چگونه می‌تواند موفق جلوه کند؟ موقعی که بسازد، توسعه بدهد، فضاها را گسترش بدهد و...»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.