سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید که اهل شک و تردید نسبت به اتفاقاتی که به ضرر تیمش رخ می‌دهد نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان ششمین بازی این فصلش در سری A را با یک تساوی بدون گل در خانه فیورنتینا به پایان رساند، که در این بازی یک اتفاق مشکوک به ضرر میلان رخ داد. آن اتفاق در وقت‌های تلف شده نیمه دوم رخ داد زمانی که داور به برخورد میان نناد توموویچ و لوئیز آدریانو هیچ واکنشی نشان نداد.

بازیکن میلان روی خط محوطه جریمه نقش بر زمین شد اما داور به سود میلان حتی یک ضربه آزاد هم اعلام نکرد. این در حالی بود که پائولو سوسا، سرمربی فیورنتینا در پایان بازی به اشتباه بودن تشخیص داور اشاره‌ای غیرمستقیم داشت. سوسا البته به این موضوع که شیوه آنالیز حوادث داخل زمین بازی نسبی است و با توجه به جایگاه‌ها و شهرت تیم‌ها صورت می‌گیرد هم اشاره‌ای کنایه‌آمیز داشت.

با این حال وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پایان بازی گفت ترجیح می‌دهد درباره این اتفاق و موارد مشابه آن اظهارنظر نکند. او اما پاسخ کنایه سوسا را داد.

مونتلا به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: شما می‌دانید که من تلاش می‌کنم از اظهارنظر درباره چنین حوادثی خودداری کنم. من به اندازه کافی درگیر این فرهنگ شکاکیت بوده‌ام اما شما در اینجا نمی‌توانید به همه چیز شک داشته باشد. من برای سوسا احترام فراوانی قائلم و تحسینش می‌کنم اما بعید می‌دانم که او فرهنگ شکاکیت را از ما ایتالیایی‌ها به خوبی یاد گرفته باشد. دوست ندارم وارد چنین جنجال‌هایی شوم چون اهل فرهنگ شکاکیت نیستم.

مونتلا در ادامه درباره عملکرد شاگردانش عنوان کرد: میلان شهامت کمی نشان داد، کمتر آغازگر حملات بود و از نظر اعتماد به نفس هم وضعیت خوبی نداشت. من مسابقه‌ای را شاهد بودم که در نیمه اولش فیورنتینا تا حدودی بهتر از میلان بازی کرد اما در نیمه دومش اوضاع برعکس شد هرچند ما نتوانستیم از سه چهار موقعیتی که داشتیم استفاده کنیم. در ابتدای بازی ما بسیار ترسو و منفعل نشان دادیم. این بازی برای ما یک آزمون سخت بود اما من فکر می‌کنم که در آن قبول شدیم البته نه با نمره‌ای عالی.

پیش از بازی مونتلا، آندره‌آ دلا‌واله، رئیس باشگاه فیورنتینا را در آغوش گرفت تا کدورت‌هایی که از زمان جدایی اخراج سرمربی پیشین فلورانسی‌ها از ورزشگاه آرتمیو فرانکی میان آنها به وجود آمده بود، برطرف شود.

مهاجم پیشین رم در این باره هم تأکید کرد: من از دیدن دوباره دلاواله بسیار خوشحال شدم و مدت‌ها بود که منتظر چنین فرصتی بودم. میان ما برخی سوء تفاهم‌ها شکل گرفته بود و خوشحالم که آنها الان برطرف شده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.