بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه گل‌هایش به برزیل و پاراگوئه را به عنوان خاطراتی ارزشمند همیشه به خاطر می‌سپارد، گفت: بعضی بازیکنان دوست داشتند با اسپانیا بازی کنیم نه روسیه.

به گزارش خبرنگار مهر، سایت فیفا در گزارشی به بررسی عملکرد احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پرداخته و با وی گفتگویی را درباره گل‌های بازی با پاراگوئه و دیدار با روسیه در مرحله بعدی جام جهانی انجام داده است.

سایت فیفا با تیتر «اسماعیل پور مرد لحظه‌ها» گزارشش را اینطور آغاز کرده است: «بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی، زمانی که سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی ایران گفت ذهنیت پیروزی‌طلب بازیکنانش باعث می‌شود آنها تمرکزشان را تا ‌دقیقه آخر حفظ کنند، از این جمله سورپرایز نمی شوید اگر ناظم الشریعه، احمد اسماعیل پور، بازیکن بلند قامت ایران را نشان دهد و او را مثال بزند. در حقیقت بازیکن شماره ۳ ایران یکی از طرفداران دراماتیک است. قهرمان آسیا دو تیم آمریکای لاتین (برزیل و پاراگوئه) را با ضربات پای راست این بازیکن از مسابقات جام جهانی حذف کرد.»

در بخش دیگری از این گزارش به نقل از اسماعیل پور در وصف گل چهارمش به پاراگوئه آمده است: « شبیه به این بود که چیزی از آسمان می‌افتد. این لحظه‌ای است که من نمی توانم آنرا واقعا توصیف کنم. در آن لحظه من یک مقدار اضطراب داشتم از این بابت که نتوانم از این فرصت استفاده کنم اما به تنها چیزی که فکر می کردم این بود که خودم را به توپ برسانم چرا که می دانستم می تواند سرنوشت تیم ما را تغییر دهد.»

در ادامه این گزارش آمده است: « نمی‌توان از گل زیبای اسماعیل پور برابر تیم‌ ‌ملی فوتسال پاراگوئه که باعث شد بازی به تساوی یک بر یک برسد هم به آسانی گذشت. یک شلیک مثل موشک وارد دروازه پاراگوئه شد.»

اسماعیل پور درباره اینکه توانسته دو بار پیاپی این گلزنی را تکرار کند، گفته است: «هر دو لحظه بسیار شیرین بود و به عنوان خاطرات ارزشمند و واقعی همیشه برایم باقی می‌ماند.»

سایت فیفا با ارزشمند دانستن گل اول اسماعیل پور که از فاصله ۱۲ متری به ثمر رسید، گزارشش را به نقل از احمد اینطور ادامه داده است: «این اولین باری نیست که از این گل‌ها می زنم. هر بازیکنی از به ثمر رساندن این گل‌ها لذت می‌برد.»

در این بازی مهدی جاوید دیگر بازیکن ایران هم از راه دور گل زیبایی با پاراگوئه زد. اسماعیل پور درباره اینکه گل خودش بهتر بوده یا جاوید، افزوده است: «بهتر است دیگران در اینباره قضاوت کنند ولی من از گل جاوید لذت بردم.»

اسماعیل پور درباره اهداف تیم ملی در جام جهانی هم گفته است: «ما بعد از ۲۴ سال توانستیم به جمع چهار تیم برتر برسیم. اولین هدف ما همین بود که به آن رسیدیم. آنچیزی که حالا می‌خواهیم این است که در جمع سه تیم برتر باشیم و مدال بگیریم.»

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره رویارویی با روسیه در مرحله نیمه نهایی هم گفت: «بعضی از ما امیدوار بودیم که با اسپانیا در این مرحله بازی کنیم زیرا به دنبال جبران اشتباهات در بازی اول با اسپانیا بودیم. ما اعتقاد داریم که تفاوت ما با اسپانیا نتیجه ۵ بر یک نیست. ما علاقه مند بودیم یک شانس دیگر هم برای رویارویی با اسپانیا داشتیم ولی حریف بعدی‌مان روسیه است و ما آماده‌ایم.»

سایت فیفا این گزارش و مصاحبه را اینگونه به اتمام رسانده است « با حذف اسپانیا باید مطمئن بود که یک قهرمان جدید تاج گذاری خواهد کرد، چرا این قهرمان ایران نباشد؟» که اسماعیل پور به آن پاسخ داده است: «قطعا، این همان چیزی است که ما به آن امیدواریم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.