مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در دیداری سخت و دشوار در زمین بروسیا دورتموند که این روزها در شرایط ایده آلی به سر می برد به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب با برگزاری هشت دیدار پیگیری خواهد شد. در یکی از حساس ترین و زیباترین دیدارها، رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، با دورتموند رو به رو می شود. قضاوت این دیدار بر عهده «مارک کلاتنبرگ» انگلیسی خواهد بود.

رئال مادرید که در دو بازی اخیر خود مقابل ویارئال و لاس پالماس با تساوی به کار خود پایان داده آمار خوبی در تقابل با تیم های آلمانی در این کشور ندارد. رئالی ها از ۳۰ بازی انجام شده خود در زمین تیم های آلمانی فقط چهار بار به پیروزی رسیده اند. قهرمان ۱۱ گانه فوتبال لیگ قهرمانان، در سه دیدار قبلی خود با دورتموند در آلمان، شکست خورده است.

نکته نگران کننده برای رئالی ها درگیری زیدان و رونالدو در رختکن است. رسانه های اسپانیایی خبر داده اند تعویض رونالدو در بازی با لاس پالماس باعث شده این مهاجم به زیدان در رختکن حمله کند که این موضوع می تواند بر این بازی تاثیر بگذارد.

دیگر بازی مهم این مرحله بین دینامو زاگرب و یوونتوس برگزار می شود. بانوی پیر که صدرنشین رقابتهای سری آ است در ورزشگاه «ماکسیمیر» زاگرب با قضاوت «مانوئل د سوزا» پرتغالی به مصاف دینامو می رود.

از نکات جالب توجه این دیدار حضور «مارکو پیاکا»، هافبک یوونتوس، مقابل تیم پیشین خود است.

این بازیکن ۲۱ ساله ابراز امیدواری کرده هواداران دیناموزاگرب وی را در این دیدار هو نکنند.

برنامه کامل بازی های سه شنبه شب به این شرح است:

گروه E:

* زسکا مسکوی روسیه - تاتنهام انگلستان

* موناکوی فرانسه - بایرلورکوزن ـ آلمان

گروه F:

* دورتموند آلمان - رئال مادرید اسپانیا

* اسپورتینگ پرتغال - لژیا ورشو لهستان

گروه G:

* کپنهاگن دانمارک - بروژ بلژیک

* لسترسیتی انگلستان - پورتوی پرتغال

گروه H:

* ذینامو زاگرب کرواسی - یوونتوس ایتالیا

* سویای اسپانیا - لیون فرانسه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.