با وجود تساوی نراتزوری در خانه‌اش برابر بونیا، سرمربی این تیم تأکید کرد که از عملکرد مردان خود منهای هافبک فرانسوی‌اش، رضایت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر هفته ششم سری A را با تساوی خانگی یک - یک برابر بولونیا پشت سر گذاشت که در این بازی جفری کندوگبیا، هافبک فرانسوی نراتزوری یکی از کسانی بود که عملکرد ضعیفی ارائه کرد و با لو دادن توپ در میانه میدان مسبب گلی شد که ماتیا دسترو برای بولونیا زد.

فرانک دی‌بوئر، سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بله ما دو امتیاز از دست دادیم. صبح روز بازی فهمیدیم که باید دو بازیکن را از ترکیب بیرون بیاوریم. در ۲۰ دقیقه ابتدایی ما تحت‌فشار زیادی بازی کردیم و پس از آن گلی که بولونیا زد، روند بازی را تغییر داد. عملاً ما در همان ۲۰ دقیقه باختیم، چون موقعیت‌هایی که خلق کردیم، هیچ یک به گل تبدیل نشدند. پس از ۲۰ دقیقه من تیمی را دیدم که می‌خواست بازی را ببرد و بسیار خوب بازی می‌کرد هرچند در ۲۰ دقیقه پایانی دوباره کمی تحت‌فشار قرار گرفتیم، چون حریف‌مان بازیکنانم را خسته کرد و میان آنها فاصله انداخت. این بهترین بازی ما در این فصل نبود، اما من از کاری که تا الان انجام داده‌ایم، رضایت دارم.

گل اول بازی که به نام بولونیا ثبت شد، حاصل اشتباه عجیب کندوگبیا بود که تنها ۱۴ دقیقه پس از آغاز بازی مرتکب شد و دی‌بوئر هم او را ۱۴ دقیقه بعد تعویض کرد.

سرمربی هلندی نراتزوری درباره حرکتی که هافبک فرانسوی‌اش انجام داد، اظهار داشت: صبح روز بازی ما درباره انجام چنین حرکاتی با بازیکنان صحبت کردیم، اینکه باید آسان بازی کنیم و کارهای اضافی نداشته باشیم، اما کندوگبیا در گلی که بولونیا زد برعکس خواسته ما عمل کرد. ما پیش از این درباره این موضوع صحبت کرده بودیم، اما او باز هم اشتباهاتی تکراری را مرتکب شد. نمی‌توانیم چنین اشتباهاتی را از بازیکنان‌مان بپذیریم، وقتی که چندین و چند بار به آنها تذکر داده‌ایم. من صبح روز بازی هم دوباره این موضوع را به او گوشزد کردم پس وقتی که نمی‌خواهد به حرف‌هایم گوش کند، چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ این اولین باری نیست که ما درباره این موضوع حرف می‌زنیم.

گابریل باربوسا (گابیگول) مهاجم برزیلی جدید اینتر که تابستان امسال به نزاتزوری پیوست، برابر بولونیا اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد.

دی‌بوئر درباره عملکرد بازیکن ۲۰ ساله تیمش که در دقیقه ۷۴ به میدان رفت، گفت: برای گابریل این بازی با توجه به فشاری که پس از مساوی شدنش داشت، بازی آسانی نبود، اما به نظر من او کارش را بسیار خوب انجام داد. می‌دانیم که گابریل می‌تواند بهتر از این بازی کند. این تازه اولین بازی او بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.