مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت که پرسپولیس در حال حاضر جدی‌ترین رقیب این تیم برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

محمد ایران‌پوریان درباره شروع خوب تراکتورسازی در لیگ برتر و اینکه کدام تیم رقیب اصلی این تیم برای قهرمانی محسوب می‌شود، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: شروع ما راضی‌کننده بود و از لحاظ فنی هم فوتبال خوبی به‌نمایش می‌گذاریم، هرچند می‌توانستیم بیشتر از ۱۵ امتیاز بگیریم. در حال حاضر جدا از تراکتورسازی تیم‌های دیگری مثل پرسپولیس، سپاهان و چند تیم دیگر دنبال قهرمانی هستند، اما در حال حاضر جدی‌ترین رقیب ما پرسپولیس است. با این حال فعلا زود است درمورد قهرمانی صحبت کنیم.

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند پرسپولیس در کوران لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه خواهد شد و این به سود تراکتورسازی است تاکید کرد: ما هم فصل گذشته چنین شرایطی داشتیم و دچار مشکل شدیم. طبیعتا کار پرسپولیس و تیم‌هایی که در آسیا هستند در آخر سال سخت می‌شود، ولی از حالا به هیچ عنوان نمی‌توان درمورد قهرمانی صحبت کرد.

مدافع تراکتورسازی درمورد حمایت هم‌تیمی‌هایش که او را مستحق حضور در تیم ملی دانسته‌اند، گفت: بازیکنان تراکتورسازی به من لطف دارند، اما باید بگویم که در تیم ما بازیکنان دیگری هم بازی می‌کنند که واقعا مستحق حضور در تیم ملی هستند. باید به سلیقه کی‌روش احترام بگذاریم، ولی امیدوارم سرمربی تیم ملی نگاه وسیع‌تری به تراکتورسازی داشته باشد.

ایران‌پوریان درباره اینکه در بین بازیکنان خارجی سبک بازی کدام‌یک از هم‌پستی‌هایش را می‌پسندد، تصریح کرد: سبک بازی فیلیپ لام را دوست دارم، هرچند از دنی آلوز هم خوشم می‌آید. آلوز بازیکن خوبی است، ولی من بیشتر سبک بازی لام را می‌پسندم.

مدافع تراکتورسازی درمورد تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر گفت: این تعطیلی‌ها برای فوتبال ایران خوب نیست و خیلی از تیم‌ها ضربه می‌خورند. بسیاری از بازیکنان نیز مصدوم می‌شوند و درمجموع کیفیت لیگ پایین می‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.