مهاجم برزیلی تراکتورسازی تبریز از هواداران این تیم درخواست کرد با شور و اشتیاق بیشتر به حمایت از تیم محبوب‌شان بپردازند.

ادرلوسیانو ادینیو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شرایط خوبی که تراکتورسازی در لیگ این فصل دارد، گفت: در تیم ما، هم بازیکنان باتجربه حضور دارند و هم بازیکنان جوان. این دو عامل در کنار هم، می‌توانند ما را به سمت کسب بهترین مقام ممکن پیش ببرند.

این مهاجم برزیلی ادامه داد: تراکتورسازی در پایان همین فصل به قهرمانی می‌رسد و توانایی‌هایش را ثابت می‌کند. تیم خوبی داریم و نیاز است که از تیم ما توسط هواداران بیشتر از قبل حمایت شود تا بتوانیم کارهای بزرگی در لیگ انجام دهیم.

وی افزود: هواداران تراکتورسازی به خوبی ما را در هر بازی همراهی می‌کنند و توانایی‌های تیم را بالا می‌برند. دو فصل قبل آماده کسب قهرمانی شدیم اما نتوانستیم در آخرین روز به خواسته‌مان برسیم در حالی‌که هواداران از تیم ما به خوبی حمایت می‌کردند و حمایت‌ آنها باعث شده بود تا به قهرمانی نزدیک شویم. حالا هم نیاز داریم تا مورد حمایت تماشاگران تراکتورسازی قرار بگیریم. حمایت آنها به ما کمک کرده تا همین امروز، در صدر جدول قرار بگیریم اما این حمایت‌ها باید ادامه پیدا کند تا در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

ادینیو در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل دچار افت شده یا نه، عنوان کرد: نه این طور نیست. افت نکرده‌ام و از نظر بدنی هم آماده هستم که باید این موضوع را در طول فصل ثابت کنم. ما بعد از هر دوره تمرین و آماده‌سازی بدنی، با تعطیلی لیگ روبه‌رو می‌شویم که این وضعیت، لیگ و بازیکنان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد اما ثابت می‌کنم که دچار هیچ افتی نشده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.