بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: تمام افکار و برنامه‌های تمرینمان را در زمین بازی پیاده کردیم و برای تک تک ثانیه های بازی برنامه داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهران عالیقدر پس از پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام افکار و برنامه های تمرینمان را در زمین بازی پیاده کردیم. برای تک تک ثانیه های بازی برنامه داشتیم و آنرا اجرا کرده و در نهایت پیروز میدان شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ایران کیفیت و قدرت لازم را برای حضور در مرحله نیمه نهایی دارد، گفت: با این هدف به جام جهانی آمده ایم و امیدواریم با دست پر بازگردیم. بر همین اساس به برنامه ها و نکاتی که سرمربی تیم ملی مطرح می کند، گوش کرده و آن را اجرا می کنیم تا بتوانیم موفق شویم. تیم ما از کیفیت بالایی برخوردار است.

بازیکن تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که کل تیم شما به تکنیک فردی و مالکیت توپ شبیه برزیل بازی می کند و این امر به علاقه شما به تیم برزیل باز می گردد یا اینکه بازیهای این تیم را دنبال می کنید، گفت: فوتسال ایران از کیفیت بالایی برخوردار است و مدتهاست که مانند تیم های امریکای جنوبی بازی می کند. کیفیت بازیکنان ایرانی در حدی هستند که با برزیل مقایسه شوند. ما در این جام جهانی نشان دادیم که بازیکنان ایران از کیفیت تکنیک و تاکتیک بالایی برخوردار هستند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر ایران این جام جهانی را ببرد بزرگترین اتفاق ورزشی ایران محسوب می شود، گفت: اتفاقات بسیار مهم و ارزنده ای در کشورمان رخ داده اما در سطح جهانی برای فوتسال جزء معدود افتخاراتی است که به دست می آید. ما در کلمبیا کار داریم و برای موفقیت باید تلاش کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.