در تمرین امروز استقلال چند نفر از هواداران از اظهارات وزیر ورزش و جوانان انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۲ امروز (یکشنبه ۴ مهر) در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

*خسروحیدری و امین حاج محمد که هر کدام بنا به دلایلی در تمرین گروهی روز گذشته شرکت نکرده بودند امروز بدون مشکل با آبی پوشان تمرین کردند.

*مهمترین مسئله تمرین اظهارات وزیر ورزش و جوانان در مورد مدیریت بهرام افشارزاده و همچنین مبلغ بالای بازیکنان این فصل استقلال بود. به طوری که چند نفر از هواداران و لیدرهای استقلال درمحل تمرین از اظهارات وزیر ورزش انتقاد کرده و اعتقاد داشتند این صحبت‌ها تنها به ضرر استقلال است. یکی از هواداران گفت: چطور به رقم قرارداد وحید امیری و بازیکنان خارجی پرسپولیس رسیدگی نمی‌شود اما مدام در مورد مبلغ قراردادهای بازیکنان استقلال صحبت می کنند.

همچنین تعدادی دیگر از هواداران به صحبت های بهرام افشارزاده مدیرعامل پیشین اشاره کردند و اعتقاد داشتند برخی از اظهارات او درست و وزیر ورزش به عنوان یک فرد پرسپولیس حامی این باشگاه است.

*بازیکنان در ۴۵ دقیقه ابتدایی تمرین کارهای هوازی را زیرنظر مربیان انجام دادند. در این میان مجتبی حقدوست و لئوناردو پادوانی زیرنظر مربی بدنساز انگلیسی تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

*بخش دیگر تمرین مرور کارهای تاکتیکی زیر نظر علیرضا منصوریان بود.

*بخش کارهای سرعتی بازیکنان مدام با یکدیگر کری داشتند که چه کسی زودتر به مقصد می‌رسد.

*در جریان تمرین منصوریان دقایقی با استیو جونز و لئوناردو پادوانی صحبت‌های خصوصی انجام داد. ین درحالی بود که سرمربی استقلال بازیکنانی چون پادوانی، هرایر مگویان، رابسون، امین حاج محمد، میلاد زکی‌پور را در اختیار محمد خرمگاه قرار داد تا آنها تمرینات دفاعی انجام دهند.

*دسته گلی توسط چند نماینده از سوی بنیاد شهید به تمرین استقلال آورده شد تا از این طریق، سالروز هفتاد و یکمین افتتاح باشگاه آبی‌پوش پایتخت تبریک گفته شود.

*استقلالی‌ها در طول تمرین، پیگیر وضعیت جسمانی منصور پورحیدری بودند. پورحیدری امروز(یکشنبه) از منزل به بیمارستان ایرانمهر منتقل شد تا تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی قرار بگیرد.

*یکی از عکاسان حاضر در محل تمرین گفت که علیرضا منصوریان اعلام کرده خبرنگاران و عکاسان تنها ۱۵ دقیقه از تمرین را می توانند پوشش دهند و پس از آن باید محل تمرین را ترک کنند. این درحالی است که خبرنگاران و عکاسان تا پایان تمرین بدون اینکه منصوریان چنین درخواستی داشته باشد در محل تمرین ماندند.

به گزارش تسنیم، استقلال دهم مهرماه درچارچوب جام حذفی به مصاف ملوان نوین انزلی برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.