سرمربی تیم فوتبال ناپولی با وجود پیروزی خانگی این تیم برابر کیه‌وو ورونا، نقاط ضعفی در عملکرد تیمش می‌بیند که برای او خوشایند نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (شنبه) در هفته ششم سری A میهمانش کیه‌وو را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد، اما این نتیجه رضایت صددرصدی مائوریسیو ساری را در پی نداشت. سرمربی آبی‌پوشان شهر ناپل پس از بازی گفت که تمرکز کافی ندارد و با این روند نمی‌تواند به کارش در این فصل ادامه دهد.

او که تیمش با پیروزی برابر کیه‌وو به رده دوم جدول صعود کرده است، در کنفرانس خبری پس از بازی ابتدا به تغییراتی که در ترکیب تیمش اعمال کرد اشاره داشت و گفت: من گابیادینی را در ترکیب اصلی قرار دادم، چون امیدوار بودم که گلزنی کند و او این کار را هم انجام داد. نیمکت‌نشین شدن آرک میلیک به‌دلیل بد کار کردن او نبود. من صرفاً می‌خواستم کسی را در ترکیب اصلی قرار دهم که بتواند از سرعت بالایش برای استفاده از فضاهای خالی بهره ببرد و حفظ توپش زمانی که تیم آرایش دفاعی به خود می‌‌گیرد، خوب باشد.

ساری سپس به مشکل اصلی تیمش در بازی برابر کیه‌وو اشاره داشت و عنوان کرد: به‌نظر من ناپولی هنوز آن‌طور که باید و شاید در بازی‌اش تمرکز ندارد و بعضی اوقات بازیکنان ما دقت کافی ندارند. برای رفع این مشکل باید اقداماتی جدی صورت بگیرد، چون این وضعیت قابل قبول نیست. من در جریان بازی برابر جنوا و کیه‌وو هم اشتباهاتی را که حاصل تنبلی و سهل‌انگاری بازیکنان بود، در عملکردمان دیده بودم.

ناپولی در این فصل از سیستم چرخشی برای میدان دادن به همه بازیکنانش استفاده کرده است، اما هنوز به نیکلا ماکسیموویچ، مارکو راگ، امانوئله جاکرینی و آمادو دیاوارا فرصت بازی نرسیده است.

ساری در این خصوص هم عنوان کرد: من تا الان از ۱۸ بازیکن استفاده کرده‌ام و امیدوارم پس از هفته بازی‌های ملی، بازیکنانی مانند ماکسیموویچ و راگ آماده باشند. نباید فراموش کنیم که ماکسیموویچ در روز آخر بازار نقل‌و‌انتقالات به ما ملحق شد و راگ هم تا ۹ سپتامبر با ما تمرین نکرده بود.

سرمربی ناپولی در ادامه به سؤالی درباره اظهارات اخیر اورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی که گفت ساری تیم نباید اشتباهات داوری را برای نتیجه نگرفتنش بهانه کند، پاسخ داد.

وی گفت: من احساس می‌کنم که رئیس هرگز در مورد اسکودتو حرف نزده، بلکه منظورش بازی‌های اروپایی ما بوده است. او درباره اینکه بردن اسکودتو برای ناپولی یک رؤیاست صحبت کرده و این تیم را تیمی دانسته است که برای مدعی بودن در تمامی سطوح می‌جنگد. نقطه نظرات من و او تفاوت زیادی با هم ندارند. من به داوران حمله نکرده‌ام. این جنجال بی‌جهت شکل گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.