سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان اعتقاد دارد تیم ملی ایران در دیدار مقابل پاراگوئه کاملاً مسلط بر اوضاع بوده است.

حسین شمس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال مقابل پاراگوئه و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا اظهار داشت: در دیدار مقابل پاراگوئه یک بازی یک‌طرفه را شاهد بودیم و تیم ایران مانند عقابی بود که روی موش تسلط داشت! تیم حریف خیلی ترسو بازی می‌کرد و فقط تمام توان خود را روی ضدحملات گذاشته بود و دو بار هم روی همین حرکات موفق شد دروازه ایران را باز کند.

«مالکیت بالای توپ توسط ایران نشان‌دهنده برتری مطلق شاگردان ناظم الشریعه است»، وی با بیان این جمله افزود: پاراگوئه تلاش می‌کرد بازی را به پنالتی بکشد، ولی حرکت زیبای بازیکنان ما باعث شد تا چند ثانیه مانده به پایان بازی، کار حریف تمام شود. خیلی خوشحالم که تیم ملی فوتسال بسیار مقتدرانه و دلاورانه به مرحله نیمه نهایی جام جهانی صعود کرد و به جمع چهار تیم برتر جهان رسید.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در ادامه با اشاره به پیروزی روسیه مقابل اسپانیا عنوان کرد: با توجه به اینکه اسپانیا سه بازیکن اصلی خود را از دست داده بود، شکست این تیم قابل پیش‌بینی بود، اما نه با اختلاف چهار گل. قبل از این دیدار نیز ما دعا می‌کردیم تا به روسیه بخوریم. تیم ما بازی‌های دوستانه بسیاری را با این تیم انجام داده است و شناخت کافی را از روس‌ها دارد. روسیه چند بازیکن برزیلی بسیار خوب را به عضویت تیم ملی خود درآورده و چند سال است برای این تیم بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: روسیه تیم بسیار قدرتمندی است، ولی امیدوارم که تیم خوب ناظم‌الشریعه از سد این تیم هم مانند برزیل و پاراگوئه بگذرد. من شانس بالایی برای پیروزی ایران قائلم و فکر می‌کنم می‌توانیم این تیم را هم شکست دهیم و به فینال برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.