یک نشریه انگلیسی مدعی شد سران باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند پس از آنچلوتی هدایت تیم خود را به سرمربی کنونی لیورپول بسپارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که یورگن کلوپ در این تابستان قرارداد خود را به‌مدت شش سال با لیورپول تمدید کرد، نشریه «ساندی اکسپرس» در خبری اختصاصی مدعی شد که سران باشگاه بایرن مونیخ از حالا این مربی آلمانی را به‌عنوان گزینه بعدی سرمربیگری باواریایی‌ها در نظر دارند.

یکی از مسئولان باشگاه بایرن مونیخ که نامش فاش نشده، به «ساندی اکسپرس» گفته است: مسئولان باشگاه بایرن مونیخ کلوپ را به‌عنوان گزینه بعدی سرمربیگری خود در نظر دارند و او در صدر فهرست کاندیداهای سرمربیگری سرخپوشان خواهد بود.

کلوپ ۴۹ ساله که به‌نظر از زندگی در بندر لیورپول و کار در باشگاه پرافتخار این شهر خوشحال است، در همان اوایل حضورش روی نیمکت سرخپوشان مرسی‌ساید در فصل گذشته بود که عنوان کرد قصد بازگشت به بوندس‌لیگا را ندارد.

در سوی دیگر باشگاه بایرن مونیخ که پس از جدایی پپ گواردیولا از این تیم، شروع خوبی در فصل جاری با کارلو آنچلوتی داشته‌ است، از این مربی ایتالیایی رضایت دارد و به‌نظر می‌رسد تا پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷ (زمان پایان قرارداد فعلی کارلتو) به همکاری با وی ادامه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.