سرمربی پیشین تیم فوتبال لیورپول اظهار نظرها درباره درگیری لفظی‌اش با «رحیم استرلینگ» زمانی که هر دو در «آنفیلد» بودند را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «رحیم استرلینگ» در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۵ در شرایطی سخت «قرمزهای آنفیلد» را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست؛ درست چند ماه بعد «برندان راجرز» سرمربی وقت لیورپول نیز از سمت خود برکنار شد.

راجرز سرمربی فعلی تیم فوتبال سلتیک اصرار دارد که بر خلاف شایعات، او و استرلینگ همیشه رابطه خوبی داشتند.

به نقل از «دیلی میل»، وی گفت: هرگز با رحیم مشکلی نداشتم. بله، اوایل یکسری مسائل را برای او روشن کردیم ولی فقط همین بود. شخصیت بزرگی داشت ولی می توانست آن را بپذیرد و خوشبختانه اگر با او صحبت کنید به شما خواهد گفت که رابطه واقعاً نزدیکی باهم داشتیم. زمانیکه او واقعاً با سرکشی تیم را ترک کرد، چیزهای زیادی درموردش گفته می شد. عده ای در حال تحریک دیگران و شایعه پراکنی بودند که واقعیت نداشت و نهایتاً گفتند که او با سرمربی درگیری لفظی داشت.

استرلینگ و راجرز روز چهارشنبه در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در «سلتیک پارک»، دوباره با یکدیگر رو به رو خواهند شد.

راجرز افزود: استرلینگ (از لحاظ آمادگی) به زمانی که با من کار می کرد برگشته است. بعد از اینکه لیورپول را ترک کرد کمی از روزهای خوبش فاصله گرفته بود. اکنون همانطور که شایسته اوست بازی می کند. می توانید ببینید که مربی او را راهنمایی می کند و با تمام قدرتش بازی می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.