سرمربی آلمانی لیورپول عملکرد شاگردانش برابر هال‌سیتی را مورد ستایش قرار داد، اما گفت که مردانش می‌توانستند در ۴۵ دقیقه دوم بهتر هم باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی برد طوفانی ۵ بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش برابر هال‌سیتی در هفته ششم لیگ برتر انگلیس و کسب چهارمین برد متوالی در مجموع رقابت‌های مختلف، با حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: نیمه اول فوق‌العاده بود. اصلاً فوتبال باید این‌طور باشد. بازیکنان ما باید چنین نمایشی را از خود ارائه دهند.

وی افزود: در چند دقیقه ابتدایی بازی دیدید که هال‌سیتی چقدر روی ضدحملات خطرناک بود، به‌طوری که کار دفاع کردن را برای ما سخت کرد. در ادامه ما در حفظ مالکیت توپ و میدان واقعاً خوب کار کردیم، اما برجسته‌ترین نکته این بازی تحت‌فشار قرار دادن حریف در حمله با مالکیت زیاد توپ و میدان بود.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید تصریح کرد: به‌نظرم این بهترین بازی بود که تا کنون ما به لحاظ تحت‌فشار قرار دادن حریف در حمله انجام دادیم. بازی مهمی بود، چون ما در مواقع درستی از بازی موفق به گلزنی شدیم، اما مهم‌ترین نکته بازپس‌گیری توپ از حریف بود که باعث شد تا هال‌سیتی به این راحتی اعتمادبه‌نفس خود را به‌دست نیاورد.

کلوپ تصریح کرد: نمی‌دانم در دوران حرفه‌ای‌ام چندین بار در چهارصد یا پانصد بازی که مربی بوده‌ام، با این سبک بازی به پیروزی ۵ بر یک رسیده‌ام. همه چیز خوب است و نمی‌خواهم از چیزی انتقاد کنم، اما فکر می‌کنم می‌توانستیم در نیمه دوم بهتر کار کنیم. البته نیمه دوم هم خوب بودیم، اما آن‌طوری نبود که می‌توانست باشد. ما در چند مورد باید بهتر شویم که یکی از آنها این است که وقتی در یک دیدار فوق‌العاده هستید، باید برای ۹۵ دقیقه فوق‌العاده باشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.