سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: تعطیلات لیگ روی کیفیت فنی مسابقات تاثیر می‌گذارد اما برای سربلندی تیم ملی باید با این موضوع کنار بیاییم.

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط صنعت نفت آبادان، گفت: بعد از چند روز تعطیلی تمریناتمان را از امروز آغاز می‌کنیم و برای دیدار جام حذفی مقابل شهرداری تبریز آماده می‌شویم.

وی در مورد اینکه آیا نگران تعطیلات پیش رو و افت تیمش نیست، اظهار داشت: از الان نمی توان این موضوع را پیش‌بینی کرد. در اولین بازی بعد از تعطیلات همیشه شانس در رقم خوردن نتیجه بیشتر از کیفیت دخیل است.

سرمربی صنعت نفت در مورد اینکه آیا اعتراضی به برنامه لیگ ندارند، خاطرنشان کرد: برای موفقیت و سربلندی تیم ملی وظیفه داریم با این مسئله کنار بیاییم. در این شرایط تعطیلات روی کیفیت فنی لیگ اثر منفی می‌گذارد و خیلی سخت است که تیم را در شرایط آمادگی حفظ کرد.

دست‌نشان در مورد اینکه خط دفاع نقطه قوت تیمش در هفته‌های ابتدایی بود اما در سه هفته اخیر دفاع تیمش از استحکام کافی برخوردار نبوده است، عنوان کرد: طبیعی است وقتی تیمی در بخش تهاجمی قوی عمل می‌کند در بخش دفاع کمی دچار تزلزل می‌شود. به هر حال این وضعیت در برخی مسابقات به وجود می‌اید و مشکل خاصی نیست.

وی در مورد وضعیت سانتویا مهاجم کلمبیایی تیمش، تصریح کرد: مجوز بازی این بازیکن هنوز صادر نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.