سرمربی جدید تیم ملی قطر پس از گرفتن زمام عنابی عنوان کرد: تمام تلاش خود را می کنم تا قطر را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ببرم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌ملی قطر پس از آنکه در بازی اول و دوم خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل ایران و ازبکستان شکست خورد، کارینیو سرمربی اروگوئه ای خود را اخراج کرد و به جای او هموطنش فوساتی سرمربی الریان را آورد.

فوساتی در اولین مصاحبه خود با روزنامه الوطن قطر گفت: قراردادم با عنابی دوساله است. تمام تلاش خود را می‌کنم تا به هر قیمتی قطر را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ببرم و ملت قطر را خوشحال کنم.

وی افزود: جلسه مثمرثمری با فدراسیون قطر داشتیم و برنامه‌های آینده خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را بررسی کردیم. امیدوارم لایق این جایگاه باشم و بتوانم عنابی را به جام جهانی ببرم. قطر جایگاه ویژه‌ای در نزد من دارد به همین خاطر به محض دریافت پیشنهاد بدون تردید آن را قبول کردم.

فوساتی درباره اینکه وضعیت الریان چه می‌شود، گفت: بدون شک الریان جایگاه ویژه ای نزدم دارد تا این لحظه به فکر این هستم که چه طور به الریان در ادامه کمک کنم. نمی دانم در چه سمت و چه جایگاهی به الریان کمک کنم ولی دوست دارم رابطه‌ام با این تیم قطع نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.