آقای گل فوتسال جهان گفت: تیم ملی فوتسال ما عملکرد بسیار خوبی داشت و هم‌اکنون فقط قهرمانی در این دوره از مسابقات را از آنها می‌خواهیم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه اظهار داشت: این افتخار بزرگ را به خانواده فوتسال تبریک می‌گویم. اینکه در ساعت ۳ بامداد پیامک‌های فراوانی برای من ارسال می‌کنند نشان دهنده این است که کار بسیار بزرگی صورت گرفته است، شاید به این دلیل برای من پیامک ارسال می‌کنند که درسترسی به بازیکنان و کادرفنی که اصلی‌ترین نفرات در این زمینه بودند دشوار است.

وی ادامه داد: من بسیار خوشحالم که پس از ۲۴ سال توانستیم راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شویم و به حق واقعی فوتسال برسیم. هم‌اکنون دیگر توقعات ما از این تیم بسیار بالا رفته است و بازیکنان باید برای قهرمانی تلاش کنند. تاکنون تاریخ‌ساز شده‌اند اما از اینجا به بعد توقع داریم اتفاقات خوب دیگری را رقم بزنند و قهرمان این دوره از مسابقات شوند کاری که دور از دسترس نیست.

آقای گل فوتسال جهان در مورد اینکه در بازی مقابل پاراگوئه کار گره خورده بود گفت: پاراگوئه آمده بود که مسیر کلمبیا در سال ۲۰۱۲ را برود و با دفاع مطلق مقابل ایران به پیروزی دست یابد اما ایران بازیکنان خلاق و تاثیرگذار بسیار خوبی دارد که توانستند از پس از این موضوع برآیند و از دفاع پاراگوئه عبور کردند.

شمسایی در مورد دیدار مرحله بعدی مسابقات و اینکه آیا بهتر است مقابل اسپانیا بازی کنیم یا روسیه یادآور شد: ما برزیل را شکست داده‌ایم پس دیگر نباید مقابل هیچ تیمی ترس داشته باشیم. به شخصه دوست دارم مقابل اسپانیا بازی کنیم تا بتوانیم شکست ۵ بر یک را تلافی کنیم اما واقعا از لحاظ تاکتیکی و فنی هیچ فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )