تیم فوتبال پرسپولیس بدون حضور ملی‌پوشانش باید در جام حذفی به میدان برود اما به نظر نمی‌رسد غیبت این بازیکنان برای تیم برانکو مشکل بزرگی قلمداد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک سی‌ودوم رقابت‌های جام حذفی باید در شیراز به مصاف تیم قشقایی این شهر برود. این در حالی است که نام ۶ بازیکن پرسپولیس در فهرست کارلوس کی‌روش برای دیدار با ازبکستان و کره جنوبی در رقابت‌های نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیده می‌شود.

با این وجود باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حاضر است در جام حذفی و در غیاب ملی‌پوشان به مصاف قشقایی شیراز برود. این در حالی است که به نظر نمی‌رسد تیم برانکو مشکلی از نظر کمبود بازیکن داشته باشد زیرا پیرو صحبت‌های سرمربی کروات سرخپوشان این تیم از بازیکنان خوبی برخوردار است.

پرسپولیس با وجود داشتن ۶ ملی‌پوش از حضور ۲۰ بازیکن دیگر برخوردار است که اکثر آن‌ها نیز بازیکنان با تجربه ای هستند.

در حال حاضر علیرضا بیرانوند، سه مدافع یعنی سید جلال حسینی، محمد انصاری و رامین رضاییان، دو مهاجم این تیم یعنی مهدی طارمی و وحید امیری در اردوی تیم ملی حضور دارند.

علیرضا بیرانوند در حال حاضر عملکرد خوبی درون دروازه پرسپولیس داشته و گلر اول تیم برانکو است اما رادوشویچ دروازه بان کروات نیز گلر با تجربه ای است و حتی سابقه بازی در لیگ اروپا را نیز در کارنامه دارد و می‌تواند جایگزین بیرانوند در جام حذفی شود.

از طرفی دیگر هر دو مدافع میانی اصلی سرخپوشان یعنی محمد انصاری و سید جلال حسینی در تیم ملی هستند اما برانکو می‌تواند از حسین ماهینی و الکسی پلی‌یانسکی در دفاع میانی استفاده کند. صادق محرمی هم که پیش از آغاز فصل برانکو از وی تعریف و تمجید زیادی می‌کرد می‌تواند در جام حذفی کمک تیمش در پست دفاع راست کند. در دفاع چپ هم ربیع‌خواه حضور دارد.

اما در خط میانی هیچ سرخپوشی به تیم ملی دعوت نشده است و برانکو ترکیب کامیابی‌نیا، مسلمان، احمدزاده و عالیشاه را در اختیار دارد.

در خط حمله هم دو پرسپولیسی یعنی وحید امیری و مهدی طارمی در تیم ملی حضور دارند. سرمربی کروات پرسپولیس در طول فصل زوج علیپور امیری و علیپور و طارمی را در مسابقات لیگ مورد استفاده قرار می‌داد اما این بار ولادمیر پریموف اوکراینی زوج علیپور در جام حذفی خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس روی نیمکت هم در خطوط مختلف بازیکنان جوان و با انگیزه خوبی دارد. وی درویش‌وند جوان را روی نیمکت تیمش به عنوان دروازه‌بان دارد. در خط دفاعی آنتونی گولچ، محمد آرام‌طبع و حامد آقایی جوان حضور دارند. در خط میانی محمد رحمتی، احسان الوان‌زاده و احمد نوراللهی هستند که می‌توانند کمک حال تیم برانکو باشند و در خط حمله هم شهاب زاهدی و رضا کرملا چعب در اختیار تیم هستند.

برانکو همیشه به این موضوع اذعان داشته است که کادر بازیکنان کاملی دارد و در این مسابقه هم نیازی به حضور بازیکنان ملی پوش نبود که بخواهند این بازی را به خاطر آن‌ها لغو کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.