کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۱۹۹۲ گفت: پاراگوئه دو بازیکن تکنیکی دارد که در حرکات انفرادی خوب کار می‌کنند و باید مراقب آنها باشیم.

سید مهدی ابطحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه پس از پیروزی برابر برزیل اظهار داشت: من از همان ابتدا گفتم آن چیزی که از بازیکنان در تمرینات دیده بودم با بازی‌هایی که در ابتدای جام جهانی از خود به نمایش گذاشتند بسیار متفاوت بود به هر حال ما بازی به بازی بهتر شدیم و در مقابل برزیل هم کار بزرگی انجام دادیم.

وی ادامه داد: تیم ایران بار دیگر نشان داد که پتانسیل بالایی برای رسیدن به جایگاه‌های اول جهان دارد. همان طور که در اولین دوره حضورمان در جام جهانی بدون برگزاری لیگی بدون دریافت پولی بازیکنان به جام جهانی رفتند و چهارم شدند. به نظر من ما پس از اسپانیا و برزیل تیم سوم جهان هستیم که حالا به خاطر برخی اتفاقات نمی‌توانیم نتایج مطلوب را کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۹۲ در خصوص اینکه چه موانعی باعث عدم نتیجه گیری ایران شده گفت: شما نگاه کنید یکی از مهمترین مسائلی که هر تیمی نیاز دارد بازی‌های دوستانه است که بازیکنان محک بخورند و اعتماد به نفس بیشتری بدست بیاورند. به نظرم ما با برگزاری بازی‌های دوستانه بزرگ می‌توانستیم شرایطی به مراتب بهتر فراهم کنیم.

ابطحی در مورد رویارویی با پاراگوئه تاکید کرد: به نظرم پاراگوئه حریفی سرسخت تر از برزیل است. چرا که برزیل تنها فالکائو را به عنوان بازیکنی داشت که در حرکات انفرادی بتواند خوب کار کند اما پاراگوئه دو بازیکن تکنیکی دارد که با دریبل‌های خود می‌توانند در صورت گره خوردن بازی شرایط را هموار کنند.

وی در مورد اینکه در صورت صعود تیم ملی به مرحله نیمه نهایی احتمال دیدار مجدد با اسپانیا وجود دارد گفت: تیم‌های اسپانیا و روسیه نشان دادند که در این دوره از مسابقات شرایطی متفاوت تر نسبت به ایتالیا و برزیل دارند. آنها در دفاع عملکرد بهتری نشان دادند در حالی که شاید برزیل خیلی دفاعی نباشد. به هر حال اسپانیا و روسیه نشان دادند که در هم ابعاد فوتسال خوب کار می‌کنند و باید مراقب آنها باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )