پیشکسوت سپاهان گفت: هواداران سپاهان اگر نتیجه می‌خواهند که این یک تفکر غلط است، اما اگر بازی می‌خواهند که به قول برانکو مسابقه تیمش مقابل تیم اصفهانی با وجود هر دو تیم در سطح بالایی برگزار شد.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و روند شاگردان عبدالله ویسی گفت: درمورد دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس باید بگویم به نظر من هر دو تیم یک بازی فراتر از لیگ ایران را ارائه دادند. از ثانیه اول مشخص بود که دو تیم به هیچ وجه برای مساوی نیامده و چشم به ۳ امتیاز دارند. به خصوص تا زمانی که گل دوم پرسپولیس به ثمر رسید، بازی یک حالت فوتبال ـ بسکتبال را داشت و این یعنی توپ مدام روی دروازه هر دو تیم بود و معتقدم تماشاگرانی که بی‌طرف بودند از این بازی لذت لازم را بردند. با این حال زمانی که هر دو تیم به این سبک بازی می‌کنند، به احتمال زیاد یکی از آنها بازنده است که متأسفانه از این حیث توپ در زمین سپاهان افتاد و این تیم پس از ۱۳ سال در خانه به پرسپولیس باخت.

وی ادامه داد: اما در مورد پیش‌بینی از روند تیم ویسی باید عنوان کنم امسال پیش‌بینی از روند همه تیم‌ها به دو دلیل بسیار سخت است، اول اینکه همه تیم‌ها نزدیک به هم بسته شده‌اند و دلیل دوم این که تعطیلاتی که به وجود می‌آید، پیش‌بینی روند تیم‌ها را برای کارشناسان غیرممکن می‌کند. به طور مثال تیمی مثل نفت یک هفته مانده به آغاز رقابت‌ها تیمش را بست، برخلاف پیش‌بینی‌ها امروز تیم سوم جدول است، پس این تعطیلات بیش از هر تیمی برای نفت مفید بود، چون آمادگی لازم را نداشت و از آن استفاده لازم را برد،‌اما از سوی دیگر این تعطیلات روند تیم‌هایی که کار را به موقع آغاز کردند، مثل سپاهان یا ذوب‌آهن و بسیاری از تیم‌های دیگر را مختل کرده و موجب ضرر آنها شد. بنابراین پیش‌بینی سخت است، چون مشخص نیست بعد از این سری از تعطیلات نوبت افت یا صعود کدام تیم می‌شود.

چرخابی تأکید کرد: اما سپاهان؛ این تیم امسال یک دگرگونی ۸۵ درصدی داشته و تیمی که این تعداد از تغییرات را متحمل می‌شود، کارش از هر تیم دیگری سخت‌تر است، چون باید زمان زیادی صرف شود تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند. این درحالی است که تماشاگران سپاهان باید صبور باشند و با توجه به جوان‌گرایی انجام‌شده، باید منتظر باشندتا ببینند این جوانان در آینده چه ثمری برای این تیم دارند.

وی یادآور شد: پس به این ترتیب نباید منتظر باشیم که سپاهان از اول فصل همه تیم‌ها را ببرد و در صدر جدول تکیه بزند. خیر، این‌طور نیست. نباید از الان دوباره انتظار آن سپاهانی که یک غول مخوف در فوتبال ایران شده بود را داشته باشیم، بلکه باید منتظر باشیم تا مشخص شود که این تیم با توجه به جوان‌گرایی که انجام داده، به کجا خواهد رسید، هرچند که معتقدم باید اصلاحاتی نیز در تیم به وجود بیاید، چون سپاهان امروز هم نقطه‌ضعف‌های زیادی دارد و با اصلاحات می‌توان این تیم را مدعی دانست، هرچند که باید کمی هم صبور باشیم.

پیشکسوت سپاهان در مورد تماشاگران این تیم گفت: تماشاگران این تیم یا عجول هستند و یا از سر تعصب برخی رفتارها را انجام می‌دهند. در همین بازی پرسپولیس و سپاهان همه کارشناسان و حتی یک مربی مثل برانکو که مربی منطقی هم هست، این بازی را در سطح بالایی دانست و این یعنی هر دو تیم سطح بالایی داشتند، اما از شانس آنها، سپاهان باخت. حالا من یک سوال از هواداران این تیم می‌پرسم، اگر پرسپولیس ۱۰ موقعیت صد درصد را نمی‌زد و ۵ تا هم به تیرک سپاهان می‌زد، اما در نهایت سپاهان با یک بازی ضعیف و بدون ایجاد موقعیت در دقیقه ۹۱ با اشتباه حریف بازی را می‌برد؛ آیا سپاهانی‌ها یک چنین بازی را از تیم‌شان می‌پذیرند؟ اگر آنها نتیجه می‌خواهند که این یک تفکر غلط است، اما اگر بازی می‌خواهند که به قول برانکو این مسابقه با وجود هر دو تیم در سطح بالایی برگزار شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )