کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقابل استقلال بدشانس بودیم و می توانستیم دو، سه گل به این تیم بزنیم.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ذوب‌آهن بعد از شکست مقابل استقلال، گفت: شرایط ما به لحاظ کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهیم، بسیار خوب است. امیدوارم این فوتبال با کیفیت همراه با نتیجه شود. در بازی با استقلال بدشانس بودیم،وگرنه موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و دو، سه گل می‌توانستیم به این تیم بزنیم. از نظر فنی تیم خوبی هستیم، اما از جایی این فوتبال خوب با نتیجه هم همراه خواهد شد.

وی در مورد مصدومیت خودش و بازی نکردن مقابل استقلال که باعث حرف و حدیث شد، گفت: چه حرف و حدیثی؟! من آسیب‌دیدگی جزئی داشتم و پزشکان تیم بعد از سونوگرافی اعلام کردند که بهتر است بازی نکنم. خود گل‌محمدی هم نزد من آمد و گفت سلامتی‌ات مهم‌تر از یک بازی است. اگر تو را در این بازی به میدان بفرستم، ممکن است یکی، دو ماه نتوانی بازی کنی. به هر حال گل‌محمدی نگران سلامتی‌ام بود، ضمن اینکه او مربی است و هر تصمیمی بگیرد من تبعیت می‌کنم.

رجب‌زاده در مورد شکست ذوب‌آهن و سپاهان مقابل استقلال و پرسپولیس گفت: اینها نتایج طبیعی فوتبال است و این‌گونه نیست که حالا که اصفهانی‌ها بازی را به تهرانی‌ها باختند، فوتبال اصفهان در افت و فوتبال تهران در اوج باشد. قرار هم نبوده که تا ابد اصفهانی‌ها مقابل تهرانی‌ها به پیروزی برسند یا اینکه آنها همیشه به ما ببازند. برد و باخت در فوتبال امری طبیعی است و این‌گونه نیست که یکی در اوج و یکی در افت باشد.

وی افزود: ما مقابل استقلال با وجود بازی خوب، باختیم، اما فصل گذشته با وجود آنکه مقابل پرسپولیس خوب بازی نکردیم، پیروز شدیم. اینها اتفاقات طبیعی فوتبال است و این‌گونه نیست که اگر دو فصل تیمی پیروز شد تا ابد هم قرار باشد پیروز شود.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درمورد حضور در جام حذفی گفت: من از امروز در تمرینات تیم شرکت می‌کنم و فکر می‌کنم در جام حذفی مقابل شهرداری بوشهر به میدان بروم، جام حذفی را نمی‌توان جدی نگرفت، هر مسابقه آن یک فینال است و یک میانبر برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.