منصوریان به دلیل اینکه در استقلال هنوز به کیفیت لازم نرسیده برخلاف مربیان دیگر لیگ برتر از تعطیلات پی در پی لیگ حمایت می کند و به این ترتیب به عهد ابتدای فصل خود با کی‌روش هم وفادار است.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود پیروزی استقلال منصوریان مقابل ذوب آهن، این تیم در این دیدار هم کیفیت فوق العاده‌ای نشان نداد و در اواخر دیدار به شدت زیر فشار ذوب آهن قرار گرفته بود. شاید به همین دلیل است که منصوریان در کنفرانس خبری اعلام کرد «به ۲۱ روز تعطیلی پیش رو به عنوان نقطه عطف نگاه می‌کند».

در واقع منصوریان برخلاف همه مربیان دیگر تعطیلات لیگ برتر را دوست دارد چون هنوز به کیفیت مورد نظر خودش نرسیده و تیمش همچنان زمان نیاز دارد تا به اوج تکامل نزدیک شود و این به آن معنی است که زمان بندی منصوریان در استقلال چندان خوب نبوده و با وجود بدنسازی ابتدای فصل و سی روز تعطیلی پس از پایان هفته چهارم همچنان به بیست و یک روز تعطیلی دیگر نیاز دارد تا استقلال را به آنچه خودش می‌خواهد نزدیک کند.

با وجود این باید تاکید کرد که استقلال روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و بسیار کند به جلو حرکت می‌کند و شاید باید منصوریان برنامه ریزی بهتری را در این زمینه انجام بدهد و تغییرات را روان‌تر و سریع‌تر در تیم اعمال کند.

البته برای منصوریان حمایت از این تعطیلات دو سر برد است چرا که هم‌زمان از کی‌روش هم حمایت کرده و این نتیجه عهدی بود که او پیش از اینها با کی‌روش بسته بود و خلاف برانکو تصمیم گرفته بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )