تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان موفق شد با برتری مقابل فجرسپاسی شیراز به صدرنشینی خود در لیگ دسته اول ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۱۵ امروز (جمعه) با انجام دیدار بین دو تیم مس رفسنجان و نساجی مازندران آغاز شد. در این دیدار تیم نساجی موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود به برتری برسد. تنها گل این مسابقه را احسان تأییدی در دقیقه ۱۸ برای تیم نساجی به‌ثمر رساند.

* دیگر دیدارهای امروز به‌طور همزمان از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شد و در یکی از این مسابقات تیم انتهای جدولی خیبر خرم‌آباد میزبان ایرانجوان بوشهر بود که در پایان تیم خیبر موفق شد با تک گل شهاب دارایی در دقیقه ۱۵ به اولین پیروزی‌اش در این فصل از مسابقات برسد.

* آلومنیوم اراک و فولاد یزد دیگر دیدار همزمان را در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار کردند که در این بازی میهمان یزدی به برتری یک بر صفر رسید.

* تیم صدرنشین گل‌گهر سیرجان نیز عصر امروز میهمان فجرسپاسی شیراز بود که در پایان تیم سیرجانی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل میزبان خود به دست یابد. تیم گل‌گهر با پیروزی در این بازی ۱۸ امتیازی شد و به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه داد. برای گل‌گهر در این بازی اکبر صغیری و حمید گلزاری موفق به گلزنی شدند.

* در سایر دیدارهای همزمان، تیم مدعی خونه‌به‌خونه در ورزشگاه هفتم تیر بابل میزبان راه‌آهن تهران بود. خونه‌به‌خونه این دیدار را طوفانی آغاز کرد و موفق شد در همان نیمه اول سه بار دروازه میزبان خود را باز کند. گل‌های این تیم را در نیمه اول میثم نقی‌زاده (۴)، پژمان نوری (۲۰) و محمد غلامی (۲۷) به‌ثمر رساندند. در نیمه دوم نیز تیم خونه‌به‌خونه موفق شد توسط محمد خلیلی (۵۰)، امیرحسین فشنگچی (۷۸) و حمید کاظمی (۸۱) سه بار دیگر دروازه راه‌آهن را باز کند و در نهایت با نتیجه پرگل ۶ بر صفر مقابل میهمان خود به برتری برسد.

* در دیگر بازی این هفته دو تیم بادران تهران و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم به نتیجه‌ای نرسید و در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

* اما در حساس‌ترین دیدار این هفته دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان مقابل هم قرار گرفتند که تیم ملوان موفق شد با گل‌های شاهین ثاقبی در دقیقه ۱۷ و حسین شناسی در دقیقه ۴۴ مقابل حریف خود به برتری ۲ بر یک برسد. تک گل مس کرمان را در این دیدار مهدی دغاغله در دقیقه ۴۷ به‌ثمر رساند.

نتایج کامل این مسابقات به شرح زیر است:

مس رفسنجان صفر - نساجی مازندران یک فجرسپاسی صفر - گل‌گهر سیرجان ۲ آلومنیوم اراک صفر - فولاد یزد یک خونه‌به‌خونه ۶ - راه‌آهن صفر بادران تهران صفر - نفت مسجدسلیمان صفر ملوان بندرانزلی ۲ - مس کرمان یک خیبر خرم‌آباد یک - ایرانجوان بوشهر صفر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.