مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با توجه به نتایجی که در ۷ هفته اول لیگ گرفته‌ایم شاید بازیکنان تیم فوتبال را جریمه کنیم.

رضا  درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نتایج تیم سایپا در لیگ برتر و شکست مقابل صبای قم گفت: فکر می‌کردیم بازی با صبا را ببریم حتی به مساوی این دیدار هم فکر نمی‌کردیم. ۳امتیاز این بازی را در جیب خودمان می‌دیدیم اما در عمل باختیم. در طول مسابقه آنها فقط یک بار روی دروازه ما سانتر کردند و این در حالی بود که ما موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: طبق آنچه که کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی گفته‌اند داور یک پنالتی ما را در این بازی نگرفت و ۲ آفساید هم به ضرر ما اعلام کرد که طبق نظر کارشناسان درست نبوده و در هر دو موقعیت مهاجم ما با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شد. به هر حال من معتقدم تیمی که می‌خواهد در کورس قهرمانی باشد باید با چنگ و دندان هم که شده گلزنی کند.

مدیرعامل سایپا در مورد اینکه از نتایج کسب شده این تیم راضی است یا خیر،‌گفت: به هیچ عنوان از این نتایج راضی نیستم. ما انتظار داشتیم حداقل ۱۱ یا ۱۲ امتیاز کسب می‌کردیم. حداقل توقع ما ۱۰ امتیاز بود اما اکنون فقط ۳۷ امتیاز داریم.

درویش در مورد اینکه دلیل این نتایج گفت: به هر حال تعطیلات لیگ در کار تیمی و بدن بازیکنان تاثیرگذار است ضمن اینکه بازیکنان ما در زدن ضربات آخر هم باید دقیق‌تر عمل کند.

وی در مورد اینکه احتمال دارد بازیکنان تیم سایپا را به خاطر این نتایج جریمه کند، گفت: تمرینات ما از شنبه شروع می‌شود. در این مورد بعدا تصمیم می‌گیریم اما شاید بازیکنان را جریمه کنیم.

مدیرعامل سایپا در مورد اینکه جام حذفی را چقدر جدی می‌گیرند، گفت: ما با تمام توان در جام حذفی شرکت می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.