سرمربی تیم لسترسیتی پیش از دیدار شنبه عصر با منچستریونایتد ضمن اعلام اهمیت ندادن به هزینه‌های سایر تیم‌ها برای خرید بازیکن اعلام کرد به اندازه نیاز خرج خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رانیری که فصل گذشته ماموریت غیرممکن فتح لیگ جزیره را با موفقیت به ممکن تبدیل کرده، اکنون مسابقات این فصل را خوب شروع نکرده و تحت فشار فراوانی قرار گرفته است.

وی در این رابطه گفت: شغل ما تربیت بازیکنان و بازی کردن زیر فشار است. بدون تحت فشار قرار گرفتن از سوی منتقدین و طرفداران هیچ تیمی موفق نخواهد شد.

عده ای معتقدند که این تیم باید در فصل نقل و انتقالات ضمن نگه‌داشتن انگولو کانته، بازیکن خوب خود که با قیمت ۳۲ میلیون پوند به چلسی پیوست به خرید بازیکن‌های قدرتمند و هزینه کردن زیاد می‌پرداخت تا از کورس رقابت‌ها عقب نماند.

این مربی ایتالیایی در این رابطه اعلام داشت: خیلی خوشحالم که توانستم به اندازه نیاز تیم خرج کنم و بازیکنانی را خریداری کنم که به حضور آن‌ها نیاز داشته‌ایم.

لسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ جزیره تنها ۶۴ میلیون پوند خرج کرد که در مقایسه با رقیبان خود که برای کسب قهرمانی در لیگ جزیره تلاش می‌کنند بسیار اندک است. این تیم در بیشترین هزینه‌ای که متقبل شده احمد موسی مهاجم زسکا مسکو را با قیمت ۱۶ میلیون پوند و اسلام سلیمانی را با ۳۲ میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون خریداری کرده است.

سلیمانی ۳۲ میلیون پوندی در اولین حضور خود در لیگ جزیره دو گل مقابل برنلی به ثمر رساند

اما دو تیم منچستری هر کدام حدود ۱۵۰ میلیون پوند برای بازیکن خرج کرده‌اند. مورینیو تابستان امسال با جذب ۸۹ میلیون پوندی پوگبا رکورد نقل و انتقلاتی جهان را نیز شکست و پپ نیز مدافع اورتون را با قیمت ۴۸ میلیون پوند خریداری کرد.

روباه‌ها که سه شنبه شب مقابل چلسی در جام اتحادیه انگلیس پیروزی دو بر صفر را با شکست ۴-۲ معامله کرده‌اند عصر شنبه با منچستریونایتد به رقابت خواهند پرداخت تا با پیروزی امید‌ها را به سمت خود بازگردانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.