اصفهان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کیفیت بالای دیدار تیمش برابر زردپوشان اصفهانی گفت: مقابل سپاهان ما نمادی از بازی زیبای ایرانی را دیدیم که برای همه جذاب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانوکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: امروز مقابل چشمان تماشاگران پرشور شاهد بازی بسیار زیبا و پرهیجانی بودیم. بازی به حدی زیبا بود که همه لذت بردند به ویژه هواداران تیم پرسپولیس که امروز بسیار پرشور بودند و در ۹۰ دقیقه تیم را حمایت کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پس از ۱۳ سال سپاهان را در فولادشهر شکست دادیم و این نتیجه حاصل تلاش بسیار و انگیزه خوب بازیکنانم بود که در دیدار سخت امروز به پیروزی رسیدند.

وی با مقایسه دیدار امروز با دربی پایتخت بیان کرد: در دربی تیم ها باید تمرکز بالایی داشته باشند و به خاطر حساسیت بالا معمولا کیفیتی ندارند اما مقابل سپاهان ما نمادی از بازی زیبای ایرانی دیدیم که برای همه جذاب بود. این دیدار همسطح دیدارهای اروپایی بود.

برانکو درباره تعطیلات لیگ هم خاطرنشان کرد: به طور قطع تعطیلات مکرر لیگ روی کیفیت تیم های تاثیرگذار است اما به هرحال ما باید مانند سایر تیم ها بدون ملی پوشان تمرینات خود را پیگیری کنیم اما در مورد بازی در جام حذفی بدون ملی پوشان مسئله ای است که در باشگاه درباره آن تصمیم خواهیم گرفت.

وی درباره انتقاد علی کریمی از تعطیلات لیگ گفت: به هرحال تعطیلات زیاد خیلی مناسب نیست اما همه تیم ها باید برای موفقیت تیم ملی در کنار آنها باشند و در برنامه ریزی ها هماهنگ شوند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که برخی بازیکنان این تیم مانند طارمی هنوز خیلی آماده نیستند، اظهار کرد: این نظر را قبول ندارم همه دیدند که بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و به طور قطع با گذشت زمان از لحاظ بدنی و هماهنگی به شرایط بهتری هم می رسند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )