هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به ۲ تساوی قبلی، محکوم به پیروزی در این بازی بودیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امید عالیشاه بعد از پیروزی تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از قبل هم گفته بودم که ما محکوم به گرفتن ۳ امتیاز این بازی هستیم. ۲ بازی پیاپی را مساوی کرده بودیم و امروز باید در اصفهان پیروز می‌شدیم.

وی ادامه داد: تیم ویسی و سپاهان جزو تیم‌های فوتبال بلد ایران است به همین دلیل کار ما راحت‌تر بود. می‌دانستم که تیم ویسی بازی را نمی‌بندد و واقعا فوتبال بازی می‌کند. به همین دلیل خوشبختانه توانستیم به پیروزی خوبی دست پیدا کنیم.

هافبک پرسپولیس اظهار داشت: دست تمام هواداران را می‌بوسم و معتقدم فوتبال بدون آنها چیزی ندارد. خوشبختانه این ۳ امتیاز به دست آوردیم و هواداران ما خوشحال شدند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. این پیروزی‌ها وقتی شیرین است که روند آن ادامه‌دار باشد.

عالیشاه در مورد داوری گفت: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت و همانطور که گفتم امروز همه چیز خوب بود. بازیکنان ما موقعیت‌های خوبی داشتند و با دقت به گل رسیدند.

وی در مورد اینکه آیا بعد از درخشش در این بازی فکر می‌کنیم به تیم ملی دعوت خواهی شد یا نه، گفت: من همه مثل تمام بازیکنان دوست دارم پیراهن تیم ملی را بپوشم و امیدوارم این اتفاق برایم بیفتد. تلاشم را می‌کنم و مطمئنم به نتیجه خواهیم رسید.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه چرا در مورد استقلال پرسپولیس اینگونه به گل نرسید گفت: در هر حال در بازی با استقلال موقعیت‌های خوبی داشتیم اما همان‌طور که اشاره کردیم وقتی به گل می‌رسیم که ضربات آخر را به دقت بزنیم.

عالیشاه در مورد وقفه افتادن در مسابقات لیگ گفت: قطعا اگر مسابقات پشت سر هم باشد بهتر است اما به هر صورت تیم ملی برای همه ما مهم است و باید تعامل خوبی داشته باشیم. در این مورد امیدوارم باشگاه‌ها، فدراسیون و تیم ملی با هماهنگی برخورد کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )