سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تیمش را شایسته شکست برابر استقلال ندانست و گفت: پنالتی که برای حریف گرفته شد مشکوک بود و داور خیلی سختگیرانه رفتار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی بعد از شکست ۲ بر یک شامگاه سه شنبه تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم. استقلال در چند موقعیتی که ایجاد کرد توانست به گل برسد اما ما موقعیت های زیادی داشتیم و نتوانستیم به گل برسیم.

وی افزود: در نیمه اول می توانستیم به گل برسیم اما در زدن ضربات آخر دقت نکردیم. روی یک صحنه مشکوک پنالتی اعلام شد برای ما که خیلی راحت گل را خوردیم. این دومین هفته متوالی است که مثل «شربت» برای حریفان ما پنالتی می گیرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: فکر می کنم تیم ما سوار بازی بود و حق ما باخت نبود. حداقل می توانستیم یک مساوی و یک امتیاز بگیریم. نمی توانم از کسی ایراد بگیرم چون زحمت خودشان را کشیدند. امیدوار هستیم به بازیهای آینده.

گل محمدی ادامه داد: تیم ما نسبت به فصل گذشته تیم بهتری است اما به هر حال تغییراتی در تیم ایجاد شده و باید زمان بگذرد تا به شرایط بهتری برسیم. باید به این جوانان اعتماد کنیم و صبر داشته باشیم و صبوری کنیم تا برای آینده آماده شوند.

وی در مورد بازی ندادن به مهدی رجب زاده و کمبود تجربه در تیمش گفت: مهدی رجب زاده مصدوم بود و رشید مظاهری هم همینطور. غیبت قاسم حدادی فر به تیم ما شوک منفی داد در این فصل. باید به نبودنش عادت کنیم و باید با جوانان جایش را پر کنیم هر چند که کاری بسیار سختی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )