یک روزنامه یونانی در گزارشی کوتاه با تیتر داستان فروتنانه مسعود شجاعی، اولین دستمزد حرفه‌ای و نحوه خرج کردن آن را فاش کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه یونانی گل در توصیف مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس نوشت: مسعود، انسانی خجالتی، ساده، دوست داشتنی و بلند پرواز است، اما می‌خواهیم دیگر خصوصیت‌های باارزش این بازیکن ایرانی را آشکار کنیم.

داستان فروتنانه مسعود شجاعی

مسعود شجاعی از یک خانواده نسبتا فقیر می‌آید. پدرش سرباز بود و در جنگ میان ایران و عراق حضور داشت. دارای چهار برادر است که یکی از آنها فوتسالیست بود. زمانی که کوچکتر بود هفته‌ای چند جفت کفش به خاطر فوتبال پاره می‌کرد، اما از آنجایی که خانواده‌اش توانایی خرید کفش‌های بیشتر را نداشت، مسعود برای جبران خسارت پنج جفت جوراب روی هم می‌پوشید.

روزنامه گل در ادامه اولین دستمزد مسعود شجاعی و نحوه خرج کردنش را فاش می‌کند.

۲۵ یورو معادل ۱۰۰ هزار تومان اولین پولی است که مسعود از راه فوتبال به دست می‌آورد. او تمام این پول را صرف خرید پیتزا، میوه و شیرینی برای اعضای خانواده‌اش کرد. با این حال شجاعی ناشکری نمی‌کند و از زندگی‌اش راضی است.

فروتن و انسانی طبیعی

چند کلمه‌ای که درباره مسعود شجاعی باید گفت این است که سخت تلاش می‌کند. شاید این حرف کلیشه‌ای باشد، اما شجاعی متفاوت با دیگران است. پس از گلی که در دومین بازی سوپر لیگ یونان برابر آستراس به ثمر رساند و راه پیروزی پانیونیوس را هموار کرد نامزد بهترین بازیکن هفته شد اما این عنوان مسعود را راضی نمی‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )