بازیکنی پیشین تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران، هدایت اولین تیم باشگاهی دوران بازیگری‌اش را به‌عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه وردبرمن عجول‌ترین باشگاه آلمانی در فصل جدید بوندس‌لیگا لقب گرفت، چراکه پس از گذشت تنها سه هفته از آغاز فصل جدید این رقابت‌ها سرمربی خود، ویکتور اسکریپنیک را از کار برکنار کرد.

شاگردان اسکریپنیک شب گذشته (شنبه) در سومین بازی خود در فصل جدید بوندس‌لیگا در خانه بورسیا مونشن‌گلادباخ تن به شکست دادند که این سومین شکست متوالی آنها بود. این شکست کاسه صبر مسئولان باشگاه را که تیم‌شان دو هفته پیش با قبول شکست مقابل تیم دسته سومی اشپورت فرونده لوته از جام حذفی آلمان نیز کنار رفت، لبریز کرد تا آنها خیلی زود به همکاری خود با سرمربی اوکراینی‌شان پایان دهند.

به دنبال اخراج اسکریپنیک که شاگردانش در دو بازی نخست خود به ترتیب ۶ بر صفر در خانه بایرن‌‌مونیخ و ۲ بر یک در خانه خودشان برابر آگزبورگ تن به شکست داده بودند، باشگاه وردربرمن الکساندر نوری، مربی ایرانی‌الاصل تیم زیر ۲۳ ساله‌های این باشگاه را به طور موقت جانشین اسکریپنیک کرد تا گزینه‌ای دائمی برای هدایت این پیدا کند.

الکساندر نوری، ۳۷ ساله که در آلمان متولد شده است، در دوران ۱۴ ساله بازیگری‌اش سابقه بازی در تیم‌هایی مانند وردربرمن، هولشتاین کیل و اولدنبورگ را دارد و در سه رده سنی زیر ۱۷، زیر ۲۰ و زیر ۲۳ سال برای ایران بازی کرده است.

او در دوران مربیگری‌اش که از سال ۲۰۱۱ آغاز شد نیز سابقه ایفای نقش به عنوان کمک مربی در تیم وردربرمن و اولدنبورگ را دارد و دو فصل هم هدایت تیم دوم باشگاه وردربرمن را به‌عهده داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.