مدیر ورزشی تیم ملی کشورمان گفت: هیچ اتفاقی رخ نداد و ما انتظار نداریم در مورد میزبانی ایران، حرف و حدیثی به وجود بیاید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که برد خوبی را تجربه کردیم. هم خوب بازی کردیم، هم گل زدیم و هم بردیم. قطر هم تیم قوی و قدرتمندی بود.

وی در مورد شرایط داوری و اعتراض کادرفنی اظهار داشت: این طور نبود که فقط ما اعتراض داشته باشیم. اگر اعتراضی بود، مربوط به هر دو تیم بود. اعتراض روی گل را نیز تیم ملی قطر شروع کرد. ما مگر می‌توانستیم گل بزنیم و دعوا را شروع کنیم؟ از این حرف‌ها گذشته، باید بگویم بچه‌ها زحمت کشیدند و مزد برتری خود نسبت به حریف را گرفتند.

کاپیتان پیشین تیم ملی در پاسخ به این سوال که از شکایت قطر نسبت به میزبانی ایران هراسی ندارید، گفت: در مورد میزبانی ما، هیچ اتفاقی رخ نداد. بچه‌ها گل زدند و به صورت طبیعی خوشحالی کردند. فیلم این ادعای من هم وجود دارد. کوچک‌ترین اتفاقی بین ما و قطری‌ها رخ نداد. ما هم اگر به قطر برویم، این طور ببازیم، خبرنگاران قطری هم علیه تیم ملی ما، چنین سوالاتی از سرمربی تیم خودشان می‌پرسند!

پیروانی در مورد اعتراض خودش به تیم داوری خاطرنشان کرد: اگر اعتراضی کردم به خاطر یک دقیقه وقت اضافه‌ای بود که داوران اعلام کردند در صورتی که این مدل اعتراض، همه جای دنیا مرسوم است. من فکر می‌کنم داوران تلاش خود را کردند اما بهتر بود با تمرکز بیشتری به زمین می‌آمدند. شاید این داور سریلانکایی تا به حال چنین قضاوت سنگینی نکرده بود.

پیروانی با تقدیر از هواداران تیم ملی اضافه کرد: من مخلص هواداران هم هستم. همیشه این را گفته‌ام که تماشاگران یار دوازدهم نیستند بلکه یار فیکس ما هستند. از آنها بارها خواستم تیم را تشویق کنند و امروز برای تیم ملی روز خوبی ساختند. به هر حال اگر می‌خواهیم به جام‌جهانی برویم، باید حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

مدیر ورزشی تیم ملی گفت: دیدار بعدی‌مان با چین است. چین، تیم خوبی است. آنها بازی ۳ بر صفر باخته مقابل کره‌جنوبی را تا حدودی برگرداندند و ۲ گل به این حریف زدند. بازی سختی است اما از این لحظه که سوار اتوبوس شویم، برد مقابل قطر را فراموش می‌کنیم و به فکر بازی بعدی برابر چین خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.