سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم که تیم ملی به جام جهانی صعود کند چرا که در این صورت به نفع فوتبال ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود خوردبین درخصوص تساوی پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود به بازیکنانی که فرصت پیدا نمی‌کردند در لیگ بازی کنند میدان دادیم که بسیار خوب هم بازی کردند و کیفیت این دیدار بسیار خوب بود. من که واقعا لذت بردم با اینکه ملی‌پوشان خود را در اختیار نداشتیم اما عملکرد بازیکنان خوب بود.

وی درمورد درگیری بوجود آمده خاطرنشان کرد:متاسفانه دارو باید بازیکن سایپا را از زمین خارج می‌کرد چرا که او از قصد پای بازیکن ما را زد.

سرپرست پرسپولیس درخصوص درگیری‌های بوجود آمده روی سکوها نیز گفت: من درمورد این موضوع چیزی نمی‌دانم وباید علت آن را بپرسم.

خوردبین درمورد توهین‌هایی که به او در هفته اخیر شده گفت: به هر حال این یک بی‌تربیتی است که یکسری از هوادارانی که خود را طرفدار پرسپولیس می‌دانند انجام می‌دهند البته انها را نمی‌توان مقصر دانست بلکه مقصر اصلی کسی بود که صحبت‌های مرا بد منعکس کرد و اشتباه نوشت.

وی درمورد بازی تیم ملی مقابل قطر یادآور شد: صعود به جام جهانی به نفع فوتبال ما خواهد بود و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد. ما هم با برانکو و کریم باقری به ورزشگاه می‌رویم.

سرپرست پرسپولیس درمورد وضعیت رامین رضاییان گفت: در چند روز آینده وضعیت او مشخص می‌‌شود البته او هم اکنون در تیم ملی است و پس از بازگشت از اردو وضعیتش را روشن می‌کنیم.

وی درمورد اینکه آیا ITC دروازه‌بان خارجی سرخ‌پوشان صادر شده یا خیر گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و باید از باشگاه آن را بپرسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.