سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من همیشه به بازیکنانم می‌گویم محکم بازی کنند اما حرکت جوانمردانه را هم رعایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی پس از دیدار دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و این مسابقه به هر دو تیم کمک کرد به خوبی ارزیابی شوند البته تیم ما کمی خسته بود.

وی افزود: بازیکنان دو تیم تمام تلاش خود را کردند تا یک بازی خوبی را به نمایش بگذارند و عیب و ایرادهایی در تیم ما به چشم آمد تا شروع لیگ سعی خواهیم کرد آنها را برطف سازیم.

فرکی راجع به عملکرد پرسپولیس نیز یادآور شد: پرسپولیس امروز بدون ملی‌پوشانش هم تیم خوبی نشان داد و فکر کنم هر دو تیم غیر از اینکه دو گل زدند موقعیت‌های دیگری برای گلزنی داشتند. به نظر من پرسپولیس تحت هر شرایطی تیم بزرگ و قابل احترامی است و من آرزو می‌کنم هر تیمی که شایستگی‌اش را دارد در لیگ موفق شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا راجع به خشونت به وجود آمده در بعضی از دقایق بازی نیز عنوان کرد: خشونت برای فوتبال لازم است البته نه اینکه بخواهیم حرکت ناجوانمردانه‌ای را شاهد باشیم. در بازی امروز هم اتفاقا من به شاگردانم گفته بودم که محکم بازی کنند چرا که در لیگ هم به همین شکل ما بازی می‌کنیم اما در کنار آن بازی جوانمردانه را هم رعایت می‌کنیم. امروز هم اگر خشونتی در کار بود مطمئنا عمدی نبود.

وی در پایان راجع به دیدار ایران و قطر گفت: من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم به هر حال بازی بسیار مهمی را پیش رو داریم و ۳ امتیاز این ابزی می‌تواند به تیم ملی کمک کند و راه خوبی را برای صعود در پیش بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.