بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال با دیدن هافبک تیم‌شان به او تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* پیش از آغاز تمرین بازیکنان و مربیان استقلال در گروه‌های چند نفره بازی تنیس فوتبال را انجام دادند. مطابق روزهای گذشته علیرضا منصوریان و سیدمهدی رحمتی کری زیادی با یکدیگر داشتند.

* با توجه به اینکه امروز تولد یعقوب کریمی بود بازیکنان و مربیان به این بازیکن تبریک گفته و برای او دست زدند. منصوریان نیز دقایقی با این بازیکن شوخی کرد.

* بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی که امروز حکم مدیریت فنی و سرپرستی‌شان امضا شد، نظارگر تمرین بودند. فریبا و عبداللهی پیگیر وضعیت سلامتی علی جباری، پیشکسوت استقلال نیز بودند.

* با توجه به اینکه فردا قرار است تیم ملی کشورمان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به مصاف قطر برود بازیکنان استقلال درباره این دیدار به اظهارنظر می‌پرداختند.

* محسن کریمی، فرشید باقری و دو بازیکن ملی‌پوش استقلال به نام‌های امید ابراهیمی و وریا غفوری غایبان تمرین بودند.

* یعقوب کریمی در ابتدا به تمرینات اختصاصی پرداخت، اما در ادامه به جمع بازیکنان اضافه شد.

* مجتبی حق‌دوست که به‌طور رسمی به استقلال پیوسته است، در محل تمرین آبی‌پوشان حضور داشت و زیر نظر استوجونز، مربی بدنساز انگلیسی تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشت.

* بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کرده و سپس چارچوب‌شناسی و بازی فوتبال را دستور کار داشتند. در بخش فوتبال علیرضا منصوریان و دستیارانش نظارت ویژه‌ای روی این بخش تمرین داشتند و بارها نکات مورد نظر را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

* بازیکنی به نام یزدان سلمانیان که سابقه حضور در تیم نوجوانان پرسپولیس را دارد با تصمیم کادر فنی در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرده است.

* حدود ۳۰ نفر از طرفداران استقلال نظاره‌گر تمرین تیم‌شان بودند.

* در بخش فوتبال مهدی رحمتی به‌طور جدی با مدافعان صحبت می‌کرد.

* زمانی که مربی بدنساز انگلیسی استقلال متوجه شد که امروز تولد یعقوب کریمی است برای لحظاتی با این بازیکن صحبت و شوخی کرد.

* با توجه به اینکه قرار است تیم ملی فردا شب مقابل قطر در ورزشگاه آزادی به میدان برود تمرین فردای استقلال در کمپ باشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال پس از پایان تعطیلات در هفته‌های پنجم و ششم باید به مصاف ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس برود. طبق برنامه قرار است آبی‌پوشان پس از بازی با پرسپولیس چهار روز تعطیل شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.