دروازه‌بان جدید تورینو گفت که بدون وقت تلف کردن پیشنهاد این تیم ایتالیایی را قبول کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه تورینوی ایتالیا بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی خبر به خدمت گرفتن جو هارت به مدت یک فصل قرضی را اعلام کرد. این دروازه‌بان ۲۹ ساله به مدت ۱۰ سال در منچسترسیتی عضویت داشت.

دروازه‌بان تیم ملی انگلیس در نخستین اظهارنظرش به سایت رسمی باشگاه تورینو گفت: به یکباره دوران حرفه‌ای‌ام دستخوش تغییر شد. من این را نشانی از سرنوشت می‌دانم، از این‌رو باید کاری می‌کردم. پیشنهاد تورینو در زمان مناسب و درستی مطرح شد. خیلی خوشحالم که قادرم خودم را در لیگی متفاوت و زیبا همچون سری A ایتالیا بسنجم.

وی افزود: دروازه‌بانی ایتالیایی‌ها شهره جهانیان است، بنابراین متقاعد شدم که می‌توانم از بودن در تورینو چیزهای زیادی بیاموزم. به همین خاطر بود که خیلی سریع و با اشتیاق پیشنهاد کایرو، رئیس باشگاه را قبول کردم. در مورد کادرفنی هم باید بگویم که شناخت خوبی از لومباردو دارم چون با هم در منچسترسیتی سابقه کار کردن داریم و قهرمانی را با هم تجربه کرده‌ایم. امیدوارم دوباره با هم چنین حسی را تجربه کنیم.

دروازه‌بان فصل گذشته من‌سیتی گفت: چند مصاحبه خواندم که سینیشا میهایلوویچ بازیکنانی فروتن، اما جاه‌طلب می‌خواهد و این چیزی است که من دوست دارم و می‌خواهم اوضاع اینطور باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.