پس از دروازه‌بان شماره یک تیم ملی انگلیس، آبی‌پوشان شهر منچستر دو بازیکن دیگر خود را هم به تیم‌های دیگر فرستادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین روز از بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با دو بازیکن دیگر خود وداع کرد.

یکی از این دو بازیکن، ویلفرد بونی، مهاجم ساحل عاجی است که در ۴۶ بازی‌اش برای آبی‌پوشان شهر منچستر ۱۱ گل به ثمر رسانده اما آمار او برای متقاعد کردن گواردیولا کافی نبود.

بونی ۲۷ ساله که فصل گذشته تحت هدایت مانوئل پیگرینی هم مهاجم ذخیره به شمار می‌رفت، برای یک فصل به تیم استوک‌سیتی قرض داده شده است. بونی سال ۲۰۱۳ از سوانزی به منچسترسیتی پیوست، در این تیم به هیچ وجه نتوانست درخششی که در کاردیف داشت را تکرار کند و به همین دلیل این فصل در فهرست بازیکنان مازاد گواردیولا قرار گرفت.

دیگر بازیکنی که منچسترسیتی امروز (چهارشنبه) قرض داد، الیاکیم مانگالا مدافع ۲۵ ساله فرانسوی است که سال ۲۰۱۴ با قراردادی ۳۲ میلیون پوندی از پورتو به آبی‌پوشان شهر منچستر پیوست. مانگالا امروز راهی والنسیا شد تا در تست پزشکی این باشگاه شرکت کند و او را هم عملاً باید جزو اخراجی‌های این فصل من‌سیتی دانست.

انتقال مانگالا و بونی از منچسترسیتی در شرایطی است که پیش از آنها جو هارت و سمیر نصری نیز ورزشگاه اتحاد را ترک کرده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.