کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد نماینده تهران را در خصوص حق تبلیغات تلویزیونی تصویب کرد و برای بررسی نهایی به صحن علنی مجلس فرستاده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد علی وکیلی - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه طی روزهای گذشته در کمیسیون فرهنگی مسئله حق تبلیغات تلویزیونی رأی نیاورده بود، با اعتراض شدید فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش روبرو شد و روز گذشته پس از توضیحات رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولین وزارت ورزش در جلسه ای با مسئولین سازمان صدا و سیما طی یک جلسه چند ساعته نهایتاً پیشنهاد اینجانب رأی آورد.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت حل اختلاف بین وزارت ورزش و سازمان صدا و سیما در بحث حق تبلیغات تلویزیونی پیشنهادی از سوی اینجانب به کمیسیون فرهنگی ارائه شد که به تصویب رسید.

وکیلی خاطرنشان کرد: در این پیشنهاد که اجرای آن مربوط به برنامه ششم توسعه است، دولت ملزم خواهد شد تا سال اول با مشارکت وزارت ورزش و همچنین سازمان صدا و سیما آئین نامه چگونگی سهم تبلیغات تلویزیونی هرکدام از این دستگاه ها از رقابت های ورزشی را تهیه و به مجلس ارائه بدهد.

وکیلی افزود: این پیشنهاد روز گذشته با ۱۰ رأی موافق و یک مخالف در کمیسیون فرهنگی رأی آورد و سپس به کمیسیون تلفیق می رود تا بعد از تصویب در این کمیسیون برای رای گیری نهایی به صحن علنی مجلس ارائه می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.