سرمربی تیم ملی قطر از برخی سوالات خبرنگاران ایرانی عصبانی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی نشست خبری سرمربیان ایران و قطر قبل از بازی این تیم امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد که خبرنگاران ایرانی و خارجی زیادی از این نشست استقبال کرده که این موضوع با توجه به کوچک بودن سالن اجتماعات فدراسیون فوتبال، هرج و مرج زیادی را ایجاد کرده است.

* بازیکنی که قرار بود از تیم ملی قطر برای کنفرانس خبری بیاید، در لحظه آخر تغییر کرده و یک بازیکن دیگر به جای او آمد.

* به خاطر یک سری ناهماهنگی‌ها نشست خبری سرمربی قطر با دقایقی تأخیر آغاز شده و تا حدود ۴۰ دقیقه ادامه داشت، ضمن اینکه قطری‌ها با تعداد نفرات زیاد برای کنفرانس خبری آمده بودند و یک پرچم قطر نیز مقابل سرمربی و بازیکن این کشور وجود داشت.

* پس از اینکه چند بار خبرنگاران در مورد بازیکنان ملیت‌های دیگر که به قطر آمدند سوالاتی را از سرمربی قطری مطرح کردند، درنهایت یکی از این سوالات عصبانیت او را در پی داشت و کارنیو با عصبانیت خاصی به سوال خبرنگار فوق پاسخ داد و گفت که قطر این شانس را به بازیکنان کشورهای دیگر داده تا در تیم ملی این کشور بازی کنند و آنها به خاطر همین موضوع در زمین مسابقه خواهند جنگید.

* کنفرانس خبری کارلوس کی‌روش نیز با ۵ دقیقه تأخیر آغاز شد ضمن اینکه در بین کنفرانس برای لحظاتی کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری به سالن اجتماعات آمد.

* امروز بازیکنان تیم ملی ایران با لباس آدیداس مشکی‌رنگ به کنفرانس خبری آمدند تا یک روز زودتر به استقبال پوشیدن این لباس با این برند مشهور جهانی رفته باشند.

* کی‌روش ساعت معروف که زنگ ایران را داشت بر دستانش بسته بود.

* در دقایق پایانی کنفرانس در حالی که به یک خبرنگار وقت برای پرسیدن سوال نرسیده بود، او سروصدای زیادی را به پا کرد که این موضوع خنده کی‌روش و بازیکنان تیم ملی را در پی داشت.

* یک بنر مقابل فدراسیون فوتبال نصب شده که روی آن قهرمانی تیم فوتبال ساحلی تبریک گفته شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )