باشگاه چلسی که در حال بررسی گزینه هایی برای تقویت خط دفاعی خود است، سه شنبه شب شلوغی را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالیکه تنها ۲۴ ساعت به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمان باقی است، باشگاه چلسی به دنبال جذب بازیکنانی در خط دفاعی است. سه شنبه شب زمان پر کاری برای این باشگاه لندنی بود زیرا «آنتونیو کونته» سرمربی این تیم قصد دارد تا به دنبال جایگزین هایی برای «برانیسلاو ایوانوویچ»، «جان تری»، «گری کیهیل» و «سزار آزپیلیکوئتا» باشد.

در بین بازیکنان مد نظر باشگاه چلسی، بزرگترین نام «داوید لوییس» از پاریسن ژرمن است. باشگاه فرانسوی در حال بررسی پیشنهاد فروش این بازیکن برزیلی، به ارزش ۳۵ میلیون پوند است، که این انتقال می تواند دوباره «لوییس» را به «استمفورد بریج» برگرداند.

گزینه بعدی «مارکوس آلونسو» از باشگاه فیورنتینا است که به ادعای «گاردین» اکنون در لندن به سر می برد و در حال نهایی کردن قراردادی به مبلغ ۲۳ میلیون پوند است. این دفاع چپ ۲۵ ساله اظهار داشت که مشتاق به کسب تجربه ای دیگر، بعد از بولتون و ساندرلند، در لیگ برتر انگلیس است و جای خالی «بابا رحمان» و «کندی» که به صورت قرضی از چلسی رفته اند را پر خواهد کرد.

همچنین به ادعای یک روزنامه نگار ایتالیایی، «کونته» ترجیح می دهد که به جای «لوییس»، «آنجلو اوگبونا» شاگرد سابقش در یوونتوس و دفاع میانی فعلی وستهام را به تیم اضافه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.