باشگاه تورینوی ایتالیا سنگربان شماره یک تیم ملی انگلیس را با هزینه‌ای ناچیز از منچسترسیتی به‌خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از دو هفته گمانه‌زنی درباره آینده مبهم جو هارت در منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا و انتشار اخبار فراوان درباره احتمال خروج او از ورزشگاه اتحاد، این اتفاق سرانجام شب گذشته (سه‌شنبه) به وقوع پیوست و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی انگلیس که این فصل صرفاً یک دروازه‌بان نیمکت‌نشین برای آبی‌پوشان شهر منچستر بود، به‌صورت قرضی به تورینو پیوست.

تورینو برای یک فصل دروازه‌بان شماره یک فصول گذشته منچسترسیتی را به‌خدمت گرفته است و او روز گذشته در میان استقبال گسترده هواداران این تیم با جت شخصی وارد تورین شد و پس از انجام تست پزشکی، قراردادش را امضا کرد.

در همین حال شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و گاتزتادلواسپورت ایتالیا گزارش کرده‌اند که عقد قرارداد با هارت برای تورینو یک معامه دو سر برد بوده است، چرا که نه تنها بهترین دروازه‌بان فوتبال انگلیس را به‌خدمت گرفته بلکه برای این کار رقمی ناچیز پرداخته است. طبق ادعای این دو رسانه منچسترسیتی پذیرفته که ۷۰ درصد حقوق هارت را در یک فصل حضور او در تورین بپردازد.

به این ترتیب از پنج میلیون یورو حقوقی که هارت در یک سال می‌گیرد، تورینو تنها یک پنجم آن یعنی یک میلیون یورو را می‌دهد و مابقی را منچسترسیتی خواهد پرداخت.

هارت در هفته پیش رو درگیر بازی‌های ملی خواهد بود و پس از آن می‌تواند در هفته سوم سری A و در دیدار تورینو در خانه آتالانتا، اولین بازی‌اش را برای تیم جدید خود انجام دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.