مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: در تورنمنت‌هایی نظیر انتخابی جام جهانی دیدار اول غیر‌قابل پیش‌بینی است اما تیم ما همیشه مقابل قطر نتیجه خوبی کسب کرده است.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار فردای تیم ملی فوتبال مقابل قطر در چارچوب مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه عنوان کرد: این بازی را نمی‌توان پیش‌بینی و تحلیل کرد. هر دو تیم نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته‌اند مخصوصاً قطر که چند بازیکن با ملیت جدید به خدمت گرفته‌ است.

وی افزود: به طور سنتی بازی اول غیر‌قابل پیش‌بینی است ولی نکته مهم این است که تیم ما همیشه مقابل قطر نتایج مدنظر را به دست آورده است. امیدوارم در این دیدار هم تیم ملی با حضور تماشاگران خود بتواند بازی قابل توجهی انجام دهد و حداکثر امتیاز را کسب کند.

مربی پیشین تیم ملی با تأکید بر اینکه دیدار مقابل هیچ تیمی ساده نیست تصریح کرد: پیش‌بینی من این است که ایران در ورزشگاه آزادی و با حمایت تماشاگران می‌تواند بازی قابل قبولی مقابل قطر انجام دهد و پیروز میدان شود.

ذوالفقارنسب در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ایران و قطر گفت: مدت زیادی است که از تیم ملی مسابقه‌ای ندیده‌ایم ولی با توجه به عملکرد لژیونرهای خارج از کشور، خط‌ حمله تیم ملی نقطه قوت آن است. از تیم ملی قطر نیز با توجه به بازیکنان جدیدی که به تابعیت این کشور درآمده‌اند شناختی خاصی ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.