مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: در صورتی که بودجه باشگاه ما ترمیم نشود، خسارت‌های شدیدی می‌خوریم.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد علت سفر یحیی گل‌محمدی به چین گفت: فدراسیون فوتبال یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی را برای شرکت در یک دوره ۴ روزه دانش‌افزایی مربیان به کنفدراسیون آسیا معرفی کرده بود. ما هم با سفر گل‌‌محمدی موافقت کردیم اما متاسفانه به دلیل عفونت ریه او بستری شده است،. تمرینات ذوب‌آهن پنج‌شنبه و جمعه این هفته تعطیل است و پس از آن هم یک دیدار تدارکاتی با تیم نفت داریم.

وی در مورد وضعیت حق پخش تلویزیونی فوتبال گفت: آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی داشتیم که من هنوز نتوانسته‌ام در این موارد با رئیس فدراسیون صحبت کنم. فکر می‌کنم حتماً راهکاری برای حق پخش تلویزیونی پیدا شده است که چون از جزئیات آن بی‌خبر هستم، در موردش اظهارنظری نمی‌کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد حضور معاون رئیس‌جمهور در تمرین تیم ملی گفت: جهانگیری را از نزدیک می‌شناسم، ایشان زمانی که من قهرمان آسیا شدم، استاندار اصفهان بود و روحیاتش حمایت از ورزش است، حضور ایشان در تمرین تیم ملی را باید به فال نیک گرفت، مخصوصاً اینکه پیامی هم از سوی رئیس‌جمهور برای ملی‌پوشان داشتند.

آذری درمورد شرایط باشگاه ذوب‌آهن گفت: جلسه‌ای با مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن داشتیم، قرار شد در جلسه مجمع فوق‌العاده باشگاه ذوب‌آهن که برای افزایش سرمایه در آبان ماه برگزار می‌شود، با وجود اینکه در دستور جلسه بحث ترمیم بودجه باشگاه ذوب‌آهن وجود ندارد،‌اما مهندس احمد صادقی قرار است این مسئله را در این جلسه مطرح کنند تا بودجه باشگاه ذوب‌آهن ترمیم شود. در صورتی که بودجه باشگاه ما ترمیم نشود، خسارت‌های جبران‌ناپذیری می‌خوریم. باشگاه ذوب‌آهن به ورزش ایران خدمات ارائه می‌کند و یک باشگاه تک‌رشته‌ای نیست، ما در رشته وزنه‌برداری کیانوش رستمی و سهراب مرادی را داریم، بنابراین ما یک باشگاه تک‌رشته‌ای نیستیم.

وی در مورد وضعیت مطالبات باشگاه از پرسپولیس به خاطر محسن مسلمان و پیام صادقیان گفت: قرار شد که سازمان لیگ این مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان را به حساب بستانکاری ما منظور کند و از حساب پرسپولیس کم کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.