بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اهمیت بازی با قطر گفت: امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم قطر را با کمک هواداران ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، اشکان دژاگه در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با شرایط این تیم گفت: اردوی خوبی را در ایتالیا پشت سر گذاشتیم و تمرینات خوبی را نیز در این اردو انجام دادیم همه بازیکنان هم سالم هستند و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را برابر قطر به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به شناختش از تیم قطر افزود: به هر حال من در آن کشور بازی می کنم، قطر نسبت به جام ملت ها تفاوت زیادی داشته و قوی تر شده است و البته خیلی از بازیکنان‌شان قطری نیستند اما در آن کشور بازی می کنند ولی ما باید کار خودمان را درست ادامه دهیم و با کمک هواداران این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که حضور بازیکنان غیر قطری در ترکیب تیم حریف تاثیری در روند حرکتی تیم ملی در این بازی دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: اینکه درست است یا خیر، به هر حال قانون فیفاست. ما باید کار خودمان را درست انجام دهیم و بهتر از قطر ظاهر شویم تا سه امتیاز را بگیریم.

دژاگه در پایان در خصوص شرایط خودش در تیم ملی نیز گفت: تمرینات خوبی را انجام دادیم و مهم این است که تیم بهترین عملکرد را داشته باشد من هم مثل همیشه سعی می کنم تا بهترین عملکردم را برای تیم ملی داشته و مفید باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.