مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در هر شرایطی که بتوانم به تیم ملی کمک کنم این کار را انجام خواهم داد و حضور در تیم ملی برایم افتخار است.

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام در حاشیه تمرین تیم ملی در مورد حضورش به عنوان مربی در کادر فنی گفت: خوشحالم که اینجا هستم و می‌توانم به تیم ملی فوتبال کمک کنم آرزوی هرکسی حضور در تیم ملی است و در هر پوزیشنی که بتوانم موثر باشم افتخار می‌کنم به تیم ملی کمک کنم. الان این حس خوب را دارم و در گذشته هم به عنوان بازیکن به حضور در تیم ملی افتخار می‌کنم.

وی در مورد شناختش از قطر عنوان کرد: همه بازیکنان این تیم را می‌شناسم و مقابل آنها بازی کردم، در تیم ملی هم با بازیکنان قطر روبرو شدم، آنها منتخب دنیا هستند و نیاز به عملکرد خوب در ۹۰ دقیقه ندارند بلکه در یک دقیقه هم می‌توانند کار را تمام کنند. اگر یکی دو موقعیت به قطری‌ها بدهیم ما را اذیت می‌کنند، سال قبل در تیمی که در قطر بازی می‌کردم ۲ بازیکن تیم ملی این کشور حضور داشت. آنها تنها ترسی که از ما دارند حضور پرشمار هوادارانمان در ورزشگاه است و وقتی وارد ورزشگاه پر از جمعیت می‌شوند استرس پیدا می‌کنند و الا از لحاظ فوتبالی ترسی از ما ندارند.

مربی تیم ملی در مورد اینکه آیا حمایت‌ها قبل از بازی با قطر خوب بوده است، اظهارداشت: حمایت‌ها خوب بوده اما توقع داشتم زودتر این جو حمایتی ایجاد شود، این وضعیت برای یکی دو بازی فایده‌ای ندارد اما باز هم این شرایط خوب است، امیدوارم از تیم ملی حمایت شود تا به موفقیت برسد چرا که این مسئله به سود کل فوتبال است.

وی در مورد اینکه کی‌روش با او در تمرینات برخورد خوبی دارد، عنوان کرد: اینجا آمده‌ام هم کار یاد بگیرم و هم کمک کنم، چه کسی بهتر از کی‌روش که بتوانم از او کار یاد بگیرم. باید همه به هم کمک کنیم و کارهایمان را به بهترین شکل انجام دهیم تا تیم ملی موفق شود.

نکونام در رابطه با شرایط بازیکنان اظهارداشت: امروز تیم‌مان کامل شد و با توجه به تمریناتی که در ایتالیا داشتیم شرایط روز به روز بهتر می‌شود، پیشرفت خوبی داشتیم و امیدوارم نفراتی که جدیداً به تیم اضافه شده‌اند هرچه زودتر خستگی‌شان برطرف شود تا تیم ملی موفق شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )