مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا راهی مستایا شد و پای برگه قراردادش با خفاش‌ها را امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که منیر الحدادی، مهاجم بارسلونا را برای یک فصل از کاتالان‌ها قرض رفته است و به این ترتیب او تا پایان فصل جاری برای سفیدپوشان مستایا توپ خواهد زد.

طبق اعلام باشگاه والنسیا، منیر الحدادی در تیم تحت هدایت آیستاران پیراهن شماره ۹ را به تن خواهد کرد و جای پاکو آلکاسری را خواهد گرفت که در جهت معکوس به بارسلونا پیوسته است.

الحدادی که اولین بازی حرفه‌ای خود در لالیگا را در حالی که تنها ۱۸ سال سن داشت انجام داد، جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا که در اولین بازی‌اش برای این تیم گلزنی کرده است محسوب می‌شود.

الحدادی ۲۱ ساله که پدری مراکشی و مادری اسپانیایی دارد و تحت هدایت ویسنته دل‌بوسکه اولین بازی‌اش را برای تیم ملی اسپانیا انجام داد، ۴۵ بازی رسمی برای بارسلونا انجام داده (۲۶ بازی در لالیگا، هفت بازی در لیگ قهرمانان، هشت بازی در جام حذفی، سه بازی در سوپرجام اسپانیا و یک بازی در جام باشگاه‌های جهان) و در آنها ۱۰ گل زده و ۱۰ پاس گل داده است. او در بارسلونا قهرمانی در لیگ قهرمانان، لالیگا (۲بار)، جام حذفی اسپانیا (۲بار)، جام باشگاه‌های جهان (۲بار) در رده بزرگسالان و یک قهرمانی لیگ جوانان یوفا را تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.