مهاجم منچستریونایتد می‌گوید پس از جام جهانی ۲۰۱۸ از بازی‌های رده ملی بازنشسته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وین رونی که با ۵۳ گل‌زده بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس به شمار می‌رود، در خصوص آینده حرفه‌ای خود در رده ملی گفت: جام جهانی روسیه آخرین تورنمنت من خواهد بود و تصمیم خودم را در این خصوص گرفته‌‎ام. در طول دوران حرفه‌ای‌ام با تیم ملی انگلیس از فراز و نشیب‌ها لذت برده‌ام.

مهاجم شیاطین سرخ در حال حاضر با ۱۱۵ بازی ملی با دیوید بکام، هافبک پیشین تیم ملی انگیس در تعداد بازی‌های ملی برابر است و در دیدار ۱۴ شهریور انگلیس مقابل اسلواکی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ می‌تواند رکورد بیشترین بازی ملی به‌عنوان بازیکن (به‌غیر از دروازه‌بان) را از آن خود کند.

وی همچنین در خصوص حفظ بازوبند کاپیتانی سه‌شیر که از سوی سم آلاردایس، سرمربی جدید این تیم اعلام شد، عنوان کرد: خوشحالم. همیشه از اینکه کاپیتان تیم ملی کشورم بوده‌ام، احساس خوبی داشته‌ام.

کاپیتان شیاطین سرخ در مورد وضعیت دروازه‌بان شماره یک تیم ملی انگلیس که این روزها وضعیت خوبی در تیم باشگاهی‌اش ندارد، اظهار داشت: جو هارت در منچسترسیتی در وضعیت دشواری قرار گرفته و برایش خوشحالم که باشگاه به او اجازه پیوستن به تیمی دیگر را داده است.

مدیر برنامه‌های جو هارت اعلام کرده که هارت ۲۹ ساله برای یک فصل به‌صورت قرضی راهی تورینوی ایتالیا می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.