رئیس آکادمی باشگاه استقلال گفت: باید با هیأت فوتبال تهران کلنجار برویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، صادق ورمزیار در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت آکادمی استقلال گفت: آکادمی استقلال از قدیم خیلی خوب و بازیکن‌ساز بوده و پرورش بازیکن هم داشته است. الان هم شرایط این آکادمی خوب است اما کم و کسری‌هایی دارد که باید آن را به سامان برسانیم و آنها را برطرف کنیم.

وی افزود: در بحث تیم‌های پایه باید شکل گفت‌وگوها عوض شود. ما باید با هیأت فوتبال استان تهران کلنجار برویم زیرا اگر در این سی و اندی سال نتوانستیم به المپیک برویم دلیلش این بوده که برنامه خوبی برای تیم‌های پایه و بازیکنان پایه نداشته ایم. باید بر روی بازیکنان پایه کار کنیم و پس از کشف استعدادها آنها را به خوبی پرورش بدهیم. بازیکنی که مستعد است ممکن است ایراداتی در یک بازی داشته باشد که ما باید در فاصله بین دو بازی این ایرادها را به او گوشزد و برطرف کنیم.

ورمزیار تصریح کرد: در حال حاضر هر ۴ روز یکبار بازی می‌کنیم که این نشان دهنده آن است که هیأت فوتبال استان فقط به کمیت توجه دارد نه کیفیت مسابقات. من قبل از مسابقات هم گفتم که باید بر روی کیفیت تمرکز بیشتری شود. اگر فاصله بین بازی‌ها یک هفته باشد می‌توانیم ایرادهای بازیکنان را برطرف کنیم و آنها را بدون ایراد به میدان بفرستیم. اینگونه از نظر فنی هم بازیکنان پیشرفت می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.