مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد، تیم ملی فوتبال قطر یک تیم عربی نیست و تیمی چندملیتی است.

اصغر شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت فعلی تیم ملی و تصمیم کی‌روش برای ایجاد یک فضای بسته در تیمش گفت: هر مربی سیاست خاص خودش را دارد.کی‌روش یک مربی باتجربه است و باید اجازه داد کارهایش را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: ما همیشه به تیم‌های عربی حساسیت داریم، هر چند که قطر یک تیم عربی نیست بلکه تیم چند ملیتی است. با این حال احساس من این است که تیم ملی از هر لحاظ برای این بازی آماده است.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران همچنین خاطر نشان کرد: قطر در این چند سال با قدرت مالی بالایی که دارد سعی کرده پیشرفت کند و فکر می‌کنم الان هر دو تیم تا حدودی همدیگر را می‌شناسند. البته ما در این مدت از تیم کشورمان مسابقه‌ای ندیده‌ایم، ولی بچه‌های ما برای چنین مسابقاتی کوه انگیزه هستند.

شرفی در مورد شانس ایران برای پیروزی در این بازی گفت: ما بازی راحتی نداریم و این را باید بچه‌ها بدانند که هوشیارانه بازی کنند.کی‌روش نظم خوبی را در تیم ایجاد کرده و او در این مدت کاری کرد که ارزش پیراهن تیم ملی بالا برود. امیدوارم که اولین برد را به‌دست آوریم. تیم ما آنقدر قدرت دارد که بتواند قطر را شکست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.